کد خبر: 47815

وزارت ورزش به‌دنبال استعلام برای مددی و سایر گزینه‌ها

استقلال هم صاحب مدیرعامل می‌شود

طبق برخی صحبت‌ها از وزارت ورزش به نظر می‌رسد با برگزاری جلسه بعدی هیات‌مدیره استقلال در آینده نزدیک احتمالا تکلیف مدیرعامل استقلال مشخص خواهد شد.

به گزارش «فرهیختگان»، بعد از برکناری احمد سعادتمند باشگاه استقلال با سرپرستی احمد مددی اداره می‌شود و این درحالی است که طی روزهای گذشته برخی اخبار حکایت از آن داشت که وزارت ورزش اراده جدی برای انتخاب مدیرعامل استقلال نداشته و قرار است فعلا با همین دست‌فرمان کار آبی‌ها ادامه پیدا کند. اعضای هیات‌مدیره نیز نسبت به روند فعلی بی‌میل نبوده و اعتقاد دارند فعلا بهتر است کارها زیرنظر سرپرست انجام شود و عجله‌ای برای انتخاب مدیرعامل نیست.

بااین‌حال در جلسه حدود یک ماه پیش مجلسی‌ها با پیشکسوتان استقلال و برخی اعضای وزارت ورزش این اولتیماتوم داده شده که طی دو سه هفته آینده هرچه سریع‌تر مدیرعامل استقلال انتخاب شود که البته شامل مرور زمان شد. از سوی دیگر چند روز پیش و با به پایان رسیدن دوران سرپرستی احمد رسول‌پناه به‌سرعت سمیعی به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد و او کارش را در این باشگاه آغاز کرد تا این موضوع مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان استقلال قرار بگیرد که چطور با اینکه سعادتمند زودتر از رسول‌پناه برکنار شد اما هنوز اراده‌ای برای انتخاب مدیرعامل جدید استقلال در وزارت ورزش وجود ندارد.

بااین‌حال و طبق آخرین اخبار رسیده به «فرهیختگان» برای پیدا شدن مورد مناسب و فردی که بتواند عنان کار در استقلال را در اختیار بگیرد، مدت‌هاست جلسات متعددی در همین زمینه در وزارت ورزش درحال برگزاری است و به نظر می‌رسد اراده فوق برای انتخاب مدیرعامل استقلال به‌ وجود آمده و فقط برخی بررسی‌ها و استعلام‌ها باقی مانده است تا مدیرعامل بعدی استقلال مشخص و معرفی شود. در این زمینه طی روزهای گذشته نام چندین نفر نیز مطرح شد که عده‌ای از آنها توسط وزارت ورزش از گردونه خارج شده و عده‌ای دیگر با عجله مبنی‌بر رسانه‌ای کردن نام خود این فرصت را سوزاندند اما از وزارت خبر می‌رسد به جز برخی گزینه‌های مدنظر وزیر و اطرافیان او، احمد مددی سرپرست باشگاه نیز که مورد حمایت معاون وزیر قرار دارد و اقدامات را با هماهنگی و هدایت او پیش می‌برد، به‌عنوان یک گزینه جدی برای مدیرعاملی استقلال نامش مطرح بوده و در این زمینه فقط برخی استعلام‌ها از چند وزارت و نهاد‌های نظارتی و بازرسی باقی‌ مانده است.

طبق برخی صحبت‌ها از وزارت ورزش به نظر می‌رسد با برگزاری جلسه بعدی هیات‌مدیره استقلال در آینده نزدیک احتمالا تکلیف مدیرعامل استقلال مشخص خواهد شد.

مرتبط ها