کد خبر: 47787

مدافع استقلال سه‌ساله بست و بی‌دردسر فسخ کرد!

گل‌گهر، شهرخودرو یا پرسپولیس؟ طاهرخانی: تا فردا تکلیفم روشن می‌شود

طاهرخانی که دلیل جدایی‌اش را به تغییر رفتار مربیان استقلال نسبت داده است ظاهرا مدنظر چند تیم لیگ برتری از جمله گل‌گهر، شهرخودرو و پرسپولیس قرار دارد که البته حضورش در جمع قرمزپوشان تهران خبرساز خواهد بود.

به گزارش «فرهیختگان»، شاهین طاهرخانی عصر ۲ روز پیش با حضور در باشگاه استقلال، قراردادش را فسخ کرد. ظاهرا به‌دلیل تعدد مدافعان در این فصل، این بازیکن پس از صحبت با کادرفنی به این نتیجه رسید که از جمع آبی‌پوشان جدا شود. در این بین اما پشت پرده مسائل دیگری وجود داشت که درنهایت این مدافع را به‌سمت در خروجی هدایت کرد که از آن دست می‌توان به فسخ قرارداد قبلی و بسته شدن قرارداد جدید اشاره کرد که این موضوع با توجه به آنکه روز گذشته نیز در «فرهیختگان» از آن خبر دادیم درنهایت موجبات جدایی طاهرخانی را بدون هیچ عایدی و یا اینکه حتی به‌صورت قرضی جدا شود را به‌همراه داشت. در واقع طاهرخانی که دو ماه پیش، قرارداد قبلی‌اش باطل شده و با توافقی جدید و سه ساله با استقلال تمدید کرده بود، خیلی ساده فسخ کرد بدون اینکه باشگاه بابت صدور رضایتنامه یا انتقال قرضی او پولی به جیب بزند.

طاهرخانی که دلیل جدایی‌اش را به تغییر رفتار مربیان استقلال نسبت داده است ظاهرا مدنظر چند تیم لیگ برتری از جمله گل‌گهر، شهرخودرو و پرسپولیس قرار دارد که البته حضورش در جمع قرمزپوشان تهران خبرساز خواهد بود. البته خودش در گفت‌وگویی کوتاه که با «فرهیختگان» داشت تاکید کرد فعلا تکلیف تیم بعدی‌اش مشخص نیست و تا فردا باید در این خصوص صبر کرد!

مرتبط ها