کد خبر: 47389

جهانبخش غایب دیدار با تاتنهام

مصدومیت بدموقع برای وینگر باانگیزه برایتون

تاتنهام هفته گذشته به زحمت برابر برنلی به برتری رسید و در لیگ اروپا نیز مغلوب آنتورپ شد و به همین دلیل انگیزه زیادی برای رویارویی با برایتون در خانه خواهد داشت.

به گزارش «فرهیختگان»، علیرضا جهانبخش پس از یک فصل نه‌چندان خوب، با انگیزه زیادی فصل جدید را آغاز کرد اما مصدومیت بدموقع برابر منچستریونایتد باعث شد دوباره از ترکیب برایتون دور بماند. هم‌تیمی‌های این وینگر ایرانی فرداشب در دیداری مهم به مصاف تاتنهام خواهند رفت اما به نوشته رسانه‌های انگلیسی، جهانبخش برای مصاف با شاگردان ژوزه مورینیو آماده نخواهد بود و این بازی را هم از دست خواهد داد. 

سایت «ساکس‌اکسپرس» درباره غایبان برایتون در این مسابقه و وضعیت جهانبخش می‌نویسد: «برایتون در سفر به لندن چند مهره هجومی کلیدی و اثرگذار خود را دراختیار ندارد. علیرضا جهانبخش سپتامبر و در دیدار خانگی برابر منچستریونایتد از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و هنوز نتوانسته از این آسیب‌دیدگی رها شود. این وینگر ایرانی در دقیقه 50 دیدار تیمش در دور سوم جام اتحادیه دچار مصدومیت شد و درحالی‌که به‌نظر می‌رسید یک آسیب جزئی است از زمین مسابقه بیرون رفت. در ابتدا تصور نمی‌شد مصدومیت او جدی باشد اما حالا حدود یک‌ماه است که بهبود نیافته و مشغول درمان پای آسیب‌دیده خود است. جهانبخش پیش از این مسابقه در رقابت‌های جام اتحادیه عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و دو گل زیبا برابر پورتسموث و پرستون به ثمر رسانده بود. این بازیکن 27ساله تلاش زیادی داشت تا بتواند جایگاه ثابتی در ترکیب برایتون پیدا کند اما آسیب‌دیدگی باعث شد شانس خوبی را برای بازی در ترکیب تیمش از دست بدهد. کادر پزشکی برایتون امیدوار بود بتواند او را به بازی روز یکشنبه (فردا) مقابل تاتنهام برساند اما گراهام پاتر، سرمربی تیم تاکید کرد هنوز برای بازگشت او زود است و زمان بیشتری برای بهبود مصدومیتش نیاز دارد. البته پاتر خبر خوشی نیز برای هواداران تیمش داشت و آن بازگشت داوی پروپر، ملی‌پوش هلندی برایتون به شرایط مسابقه بود. او که پیش از شروع فصل از ناحیه آشیل پا مصدوم شده بود قرار است در بازی فردا نخستین حضورش در دیدارهای فصل جدید را تجربه کند. همچنین محرومیت لویس دانک، مدافع اصلی برایتون باعث شده تا جوئل ولتمن هلندی برای دومین دیدار پیاپی در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود و البته کار سختی برابر مهاجمان تاتنهام ازجمله هیونگ مین‌سون و هری کین خواهد داشت.

پاتر درباره او می‌گوید: «او در پست دفاع میانی عملکرد بسیار خوبی در هفته گذشته داشت و خوشحالم که چنین بازیکنی را بین نفرات خود دارم. ما روز یکشنبه حریفی را پیش‌رو داریم که دو مهاجم خوب دراختیار دارد و درحال حاضر بهترین زوج تهاجمی در لیگ برتر هستند.»

تاتنهام هفته گذشته به زحمت برابر برنلی به برتری رسید و در لیگ اروپا نیز مغلوب آنتورپ شد و به همین دلیل انگیزه زیادی برای رویارویی با برایتون در خانه خواهد داشت.»

برایتون پیش از تعطیلات لیگ به‌دلیل بازی‌های ملی روز جمعه آینده میزبان برنلی خواهد بود و احتمالا پاتر در این دیدار هم به جهانبخش استراحت خواهد داد تا با آمادگی کامل ادامه مسابقات فصل را دنبال کند.

مرتبط ها