کد خبر: 47256

واکنش رسانه‌های عرب به درخشش دوباره مدافع ایرانی الدوحیل

رضائیان علیه امیدهای الریان

مدافع راست ایرانی الدوحیل در جریان دیدار تیمش در زمین الریان که به‌تازگی شجاع خلیل‌زاده را به خدمت گرفته است، در آخرین لحظات بازی گلی سه‌امتیازی به ثمر رساند تا تیمش این دیدار را 2 بر یک برده و در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.

به گزارش «فرهیختگان»، هفته پنجم رقابت‌های لیگ قطر با درخشش دوباره رامین رضائیان در ترکیب الدوحیل همراه بود. مدافع راست ایرانی این تیم قطری در جریان دیدار تیمش در زمین الریان که به‌تازگی شجاع خلیل‌زاده را به خدمت گرفته است، در آخرین لحظات بازی گلی سه‌امتیازی به ثمر رساند تا تیمش این دیدار را 2 بر یک برده و در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.

رضائیان در دقیقه 3+90 با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه حریف را گشود که تمجید رسانه‌های عربی را به‌دنبال داشت. سایت الکوره در گزارشی از این دیدار نوشت: «دو تیم در این دیدار مصافی پایاپای داشتند و درحالی‌که به‌نظر می‌رسید مسابقه با تساوی به پایان می‌رسد، اما رامین رضائیان نظر دیگری داشت و با یک ضربه زیبا دروازه حریف را گشود و امیدهای میزبان برای کسب امتیاز از این مسابقه را کشت.»

همچنین سلطان البریک، بازیکن الدوحیل نیز در پایان مسابقه گفت: «خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم. پس از شکست در دیدار قبل، به این برد نیاز داشتیم و توانستیم در آخرین لحظات با گل تماشایی رضائیان این مسابقه را ببریم. ما هفته آینده دیداری حساس در نیمه‌نهایی جام امیر قطر برابر السد داریم و با این برد روحیه خوبی برای آن دیدار خواهیم داشت.»

سایت استاد الدوحه قطر نیز درباره این مسابقه نوشت: «الدوحیل در دیداری نزدیک موفق شد الریان را شکست دهد. درحالی‌که همه‌چیز در این مسابقه تقریبا برابر بود و بازی با تساوی همراه بود، اما ضربه رامین رضائیان، مدافع ایرانی الدوحیل تفاوت را رقم زد و باعث شکست الریان در این مسابقه شد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ که فصل را خوب شروع نکرده است، پس از شکست برابر السد در هفته گذشته به این برد نیاز داشت و درنهایت موفق شد با برتری زمین حریف را ترک کند.»

روزنامه الوطن این کشور نیز با تیتر «رضائیان باعث سقوط الریان شد» به تشریح اتفاقات این مسابقه پرداخته و می‌نویسد: «الدوحیل در وقت‌های تلف‌شده یک برد ارزشمند برابر الریان کسب کرد. دو تیم درطول مسابقه فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند، اما درنهایت این رضائیان بود که در دقیقه 3+90 با ضربه زیبا و فنی خود توانایی‌هایش را نشان داد و گل برتری تیمش را به‌ثمر رساند تا 3 امتیاز بازی به حساب الدوحیل واریز شود.»

سایت روزنامه قطری الرایه نیز نوشت: «الدوحیل به لطف ضربه دقیق رضائیان برد را از الریان دزدید و فاتح این دیدار لقب گرفت. الریان در نیمه نخست از حریف پیش افتاد، اما در ادامه این الدوحیل بود که توانست با درخشش رامین رضائیان بازی را به سود خود به پایان برساند. ضربه کاشته او با قدرت و دقت خوبی همراه بود و فهد یونس، دروازه‌بان حریف نتوانست مانع از ورود توپ به درون دروازه‌اش شود. همچنین در آغاز این دیدار بازیکنان دو تیم پلاکاردی را در واکنش به اظهارات اخیر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در انتقاد از دین اسلام و توهین به مقدسات و پیامبر اسلام همراه داشتند.»

مرتبط ها