کد خبر: 47215

نادری زودتر آبی‌پوش شد، به باشگاه برای رضایتنامه کمک می‌کند

امید استقلال به رابطه خوب نادری با کورتریک

نادری هفته گذشته و قبل از اینکه به‌صورت رسمی استقلالی شود یک بار دیگر در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و سعی کرد با گرفتن برخی امتیازات همچنان پرسپولیسی باقی بماند اما دوباره وعده شنید و در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد آبی‌ها پاسخ بدهد.

به گزارش «فرهیختگان»، صبح جمعه برای استقلالی‌ها با خبر خوش آغاز شد، محمد نادری که هنوز بازیکن کورتریک بلژیک به‌شمار می‌رود بعد از یک ماه مذاکره با هر دو تیم استقلال و پرسپولیس، ترجیح داد آبی‌پوش شود. نکته قابل توجه اینکه با توجه به عکس‌های منتشر شده از جلسه بین مسئولان استقلال با نادری به‌نظر می‌رسید او قبلا در یک برهه زمانی دیگر نیز در دفتر کار مهدی عبدیان در حوالی قزوین حاضر شده و توافق کرده بود و فقط امضای قرارداد ماند که آن هم به صبح جمعه و در حضور سایر اعضای هیات‌مدیره موکول شد و در نهایت نادری صبح این روز تعطیل به استقلال پیوست.

جالب است بدانید قرار بوده خبر انتقال نادری به این باشگاه در روز یکشنبه منتشر شود اما برخی ابهامات از جمله پیگیری‌های پرسپولیس و ادامه مذاکرات، این هراس را به‌وجود ‌آورد که درصورت رسانه‌ای نشدن ماجرا و با مطلع شدن پرسپولیسی‌ها از اصل قضیه، فشارها برای منتفی شدن استقلالی شدن نادری افزایش پیدا کند و همین امر باعث شد تا خبر حضور این بازیکن در استقلال صبح جمعه و بعد از نهایی شدن قرارداد او رسانه‌ای شود، هرچند در این عکس‌ها خبری از احمد مددی، سرپرست باشگاه نبود و همین موضوع نیز برخی ابهامات را به‌وجود آورد که این موضوع هم به اختلاف بین او و مهدی عبدیان مربوط می‌شد و در جلسه فوق اعضا سعی کردند در کنار مذاکره برای استقلالی شدن نادری، سوءتفاهمات ممکن بین اعضای مدیریتی باشگاه را از بین برده و یک بار دیگر در این جمع صلح و صفا را برقرار کنند‌.

نادری هفته گذشته و قبل از اینکه به‌صورت رسمی استقلالی شود یک بار دیگر در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و سعی کرد با گرفتن برخی امتیازات همچنان پرسپولیسی باقی بماند اما دوباره وعده شنید و در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد آبی‌ها پاسخ بدهد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مذاکرات با باشگاه کورتریک بلژیک ادامه داشته و طرفین بر سر گرفتن رضایتنامه نادری درحال چانه‌زنی هستند و نکته قابل توجه اینکه رابطه خوبی بین مدافع جدید استقلالی‌ها با مدیرعامل باشگاه بلژیکی وجود دارد و به‌نظر می‌رسد این ارتباط حسنه درنهایت به‌سود استقلال شده و این باشگاه با مبلغی مناسب رضایتنامه نادری را دریافت خواهد کرد.

درنهایت اینکه با وجود نادری در جمع آبی‌پوشان این خبر به گوش می‌رسد که اگر میلیچ نیز برگشتنی شود میلاد زکی‌پور، مدافع‌هافبک جنجالی استقلال که انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او وجود دارد از این باشگاه رفتنی می‌شود و از ذوب‌آهن به‌عنوان مقصد بعدی وی یاد می‌شود.

مرتبط ها