کد خبر: 46811

پیام دکتر طهرانچی در پی بازگشت پیکر شهیدان مدافع حرم دانشگاه آزاد ساری و سما دزفول

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام‌هایی جداگانه، بازگشت پیکر دو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی ساری و سما دزفول را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شناسایی و تأیید هویت شهید محمد بلباسی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهید مهدی نظری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سما دزفول و بازگشت پیکر مطهر این شهیدان به وطن، با صدور پیام هایی جداگانه، بازگشت پیکر این شهیدان گرانقدر به میهن اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره آل عمران/ 169)

ایثار، مکتبی است که در جامعه ما مبتنی بر ارزش‌های دینی و اخلاقی، جایگاه بسیار ویژه ای دارد و شهادت، راه مردان راستینی است که با بینش عاشورایی، سبب آرامش و امنیت جامعه شده اند.

شهیدان مدافع حرم اهل بیت (ع) بی‏‌تردید اسوه های بی‌بدیل و ماندگاری در دوره معاصر هستند که حرکت و ثمره خون‌های گرانقدر این عزیزان شکست تکفیری های صهیونیستی و دشمنان این مرز و بوم را رقم زد، به طوری که عزت و پایداری ارزش‌های اسلامی برابر جبهه کفر را تقویت کرد.

بازگشت پیکر مجاهدان سرفراز جبهه مقاومت شهید «محمد بلباسی» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهید «مهدی نظری» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سما دزفول به میهن اسلامی را به خانواده این شهیدان گرامی و مردم شریف استان مازندران تبریک و تسلیت می‌گویم. به راستی شهدا به ویژه مدافعان حرم معلمان اصلی دانشگاه و گوهرهایی هستند که باید از منش آنان بهره جوییم.

از خدای متعال محشور شدن این شهیدان بزرگوار با اصحاب سیدالشهدا (ع) و همچنین اجر و صبر جزیل برای خانواده ایشان مسئلت دارم.

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

مرتبط ها