کد خبر: 46655

امیدواری سعودی‌ها به موفقیت در پرونده شکایت از پرسپولیس

حمایت تمام‌قد فدراسیون عربستان از النصر

یاسر المشعل، رئیس فدراسیون عربستان قول هرگونه همکاری را به این باشگاه داده است و ابراهیم القاسم، دبیرکل این فدراسیون نیز تضمین داده که تمامی جزئیات این پرونده را در اختیار باشگاه قرار خواهد داد و با آنها از هر لحاظ برای موفقیت در این شکایت همکاری خواهد کرد.

به گزارش «فرهیختگان»،  روزنامه الریاضیه در شماره دیروز خود درباره شکایت النصر از تیم پرسپولیس نوشت: «مدیران تیم النصر با جدیت پیگیر شکایت خود از پرسپولیس مبنی‌بر استفاده از بازیکنان غیرقانونی در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا هستند. براساس این شکایت، تیم ایرانی نمی‌توانسته از 7 بازیکن جدید خود به نام‌های لک، رمضانی، آل‌کثیر، پهلوان، آقایی، سرلک و شجاعی در این رقابت‌ها استفاده کند و نتیجه دیدار دو تیم در نیمه‌نهایی این تورنمنت باید به سود النصر تغییر کند. همچنین یاسر المشعل، رئیس فدراسیون عربستان قول هرگونه همکاری را به این باشگاه داده است و ابراهیم القاسم، دبیرکل این فدراسیون نیز تضمین داده که تمامی جزئیات این پرونده را در اختیار باشگاه قرار خواهد داد و با آنها از هر لحاظ برای موفقیت در این شکایت همکاری خواهد کرد. بحث اصلی النصر در این شکایت این است که باشگاه پرسپولیس روز 12 آگوست اخطاری را از فیفا دریافت کرده که به آنها 30 روز برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این تیم فرصت داده است اما تیم ایرانی تصمیم گرفته این پول را پرداخت نکند و پس از دریافت این نامه اقدام به خرید بازیکنان جدید کرده که به نظر می‌رسد النصر می‌تواند نسبت به این موضوع در شکایت خود برتری داشته باشد و ممکن است رای به سود آنها صادر شود.»

همچنین علی عباس، کارشناس حقوق ورزشی تونسی درباره این پرونده و احتمال موفقیت تیم عربستانی در شکایت خود می‌گوید: «اگر النصر بتواند ثابت کند که تیم پرسپولیس پس از تاریخ 12 سپتامبر(22 شهریور) بدهی‌اش را پرداخت نکرده، می‌تواند به برتری در این شکایت امیدوار باشد. النصر باید ثابت کند که تیم پرسپولیس پس از تاریخ 12 سپتامبر قرارداد بازیکنانش را ثبت کرده و همچنین پول مربی‌اش را نیز پرداخت نکرده است تا امیدوار باشد رای به سود این باشگاه صادر شود.»

مرتبط ها