کد خبر: 46305

بازیکنان جدید پرسپولیس به‌خوبی با نفرات قدیمی هماهنگ شده‌اند

تجربه دیدارهای مکرر با السد به برد کمک کرد

پرسپولیس در دیدار با السد بسیار پخته و باتجربه بازی کردند که این موضوع هم برمی‌گردد به اینکه پرسپولیس و السد طی سالیان گذشته چندین‌بار با یکدیگر بازی کرده و سرخ‌پوشان شناخت خوبی از حریف قطری داشتند.

به گزارش«فرهیختگان»، بازیکنان پرسپولیس در دیدار با السد بسیار پخته و باتجربه بازی کردند که این موضوع هم برمی‌گردد به اینکه پرسپولیس و السد طی سالیان گذشته چندین‌بار با یکدیگر بازی کرده و سرخ‌پوشان شناخت خوبی از حریف قطری داشتند. تجربه این دیدار در این سال‌ها به‌مراتب تکرار شده است. از سوی دیگر تیم پرسپولیس در چند بازی گذشته خیلی‌خوب و بی‌نقص ظاهر شده و با وجود اینکه چند بازیکن از ترکیب این تیم جداشده و چند بازیکن جدید جایگزین آنها شده‌اند و بازی‌های تدارکاتی زیادی بین اعضای تیم برای هماهنگی هرچه بیشتر برگزار نشده بود، به‌نظرم با چنین شرایطی پرسپولیسی‌ها جلوی السد خیلی عالی بازی کردند و توانستند مقابل حریف قطری سنگ ‌تمام بگذارند.

همچنین یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم به‌همراه سایر اعضای کادر فنی در این دیدار خیلی خوب تیم را مدیریت کرد. حتی در دیدار با الدحیل که پرسپولیس یک بر صفر شکست خورد، مستحق این باخت نبود و می‌توانست در آن بازی هم موفق باشد، بنابراین معتقدم این تیم از ابتدای کار در این رقابت‌ها خیلی گام‌هایش را عالی، مستحکم و منطقی برداشت و امیدوارم در بازی‌های بعدی و در سایر دورها نیز این شرایط و وضعیت برای شاگردان گل‌محمدی همچنان حفظ شود.

تیم فعلی بعد از تغییراتی که داشت، شرایط ایده‌آلی دارد و بازی به بازی هم بهتر می‌شود. در همین بازی مقابل السد بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که ایرادات تیم در هر بازی کمتر شده و در خطوط مختلف از جمله خط دفاع، میانی و خط حمله بچه‌ها در هر بازی بهتر عمل کردند. بازیکنان جدید خیلی خوب با قدیمی‌ها هماهنگ شدند و درمجموع برای پرسپولیس و هوادارانش همه‌چیز عالی پیش می‌رود و از سویی کادر مربیگری نیز خیلی خوب کار می‌کند؛ چه از لحاظ چیدمان و چه از لحاظ روش بازی و تعویض‌ها یحیی و کادرش به‌خوبی کار کرده‌اند و ان‌شاءالله در دور بعد هم این تیم موفق عمل کند.

درمجموع معتقدم یک پیروزی شیرین برای پرسپولیس به‌دست آمد و امیدوارم این شرایط فنی و روحی و روانی در ادامه رقابت‌ها به بهترین شکل توسط مسئولان و کادر فنی حفظ شود تا بتوانیم در زمین مسابقه به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.

* نویسنده: رضا ترابیان، مربی پیشین پرسپولیس

مرتبط ها