کد خبر: 45640

اکبر محمدی، سرپرست مدیرعاملی پیکان شد

دومین خداحافظی گرشاسبی به‌خاطر بازنشستگی!

اینکه یک مدیر به‌خاطر بازنشستگی از مدیریت یک باشگاه دولتی کنار برود و در باشگاهی دیگر بتواند تا یک موعد مشخص به‌عنوان مدیرعامل فعالیت کند ابهام عجیبی است که معمولا پاسخی برایش وجود ندارد.

به گزارش «فرهیختگان»، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که پیش از این به‌دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از پرسپولیس کنار رفته بود، در‌ اواسط فصل نوزدهم به‌عنوان عضو هیات‌مدیره و سپس مدیرعامل پیکان انتخاب شد. دیروز خبر کنار رفتن وی و انتخاب اکبر محمدی به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی پیکان اعلام و عنوان شد که گرشاسبی به‌دلیل بازنشسته بودن حکم مدیرعاملی‌اش تا ۱۶ شهریورماه اعتبار داشته و با پایان این موعد از سمت خود کنار رفت و به‌زودی مدیر جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

البته انتخاب وی به‌عنوان مدیرعامل پیکان با انتقادهای زیادی هم همراه بود و این سوال مطرح شد که قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان فقط به سرخابی‌ها اختصاص داشته یا شامل سایر تیم‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند هم می‌شود.

اینکه یک مدیر به‌خاطر بازنشستگی از مدیریت یک باشگاه دولتی کنار برود و در باشگاهی دیگر بتواند تا یک موعد مشخص به‌عنوان مدیرعامل فعالیت کند هم ابهام عجیبی است که معمولا پاسخی برایش وجود ندارد. دیروز تلاش کردیم با گرشاسبی -که در روزهای گذشته صحبتی درباره احتمال کنار رفتنش مطرح نکرده بود- درباره این مساله صحبت کنیم که ترجیح داد پاسخگوی تلفنش نباشد.

مرتبط ها