کد خبر: 45333

ورود وزیر به دعوای سعادتمند-مجیدی و احتمال آشتی‌کنان

آغاز بازی حذفی!

همین حضور در آسیا باعث شده وزارت ورزش به‌عنوان نهاد بالادستی استقلال به‌صرافت افتاده تا هرطور شده، مجیدی را روی نیمکت استقلال برای این رقابت‌ها حفظ کند. .

به گزارش «فرهیختگان»، کمتر از ۲۴ ساعت بعد از پیروزی حیثیتی مقابل پرسپولیس و با استعفای مجیدی استقلال وارد بحران دیگری شد، هرچند در ادامه فرهاد به برگشتن رضایت داد، اما همان زمان اعلام کرد فقط به‌خاطر هواداران در دیدار فینال مقابل تراکتور روی نیمکت نشسته و به‌دلیل بی‌احترامی به او و دستیارانش ازطرف مدیریت دیگر حاضر نیست استقلال را بعد از این رقابت‌ها همراهی کند. البته همه‌چیز از قهر و استعفای مجیدی آغاز نشده بود؛ سفر بدموقع سعادتمند و معاونانش به ایتالیا باعث شد این شائبه به‌وجود بیاید که آنها در حساس‌ترین زمان ممکن به فکر استفاده از فرهاد مجیدی برای فصل آینده نیستند و می‌خواهند با اسم استراماچونی هرطور که شده، فقط مجیدی را از سد راه خود بردارند تا بتوانند برای فصل آینده با کادر فنی مورد علاقه خود که از دیدگاه آنها سلسله‌مراتب را رعایت کرده و به مدیریت احترام بگذارد، کار کنند.

ماجرا زمانی حاد می‌شود که بدانیم دقیقا کمتر از دوهفته بعد از دیدار مقابل تراکتور در فینال جام حذفی، استقلال باید از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف الوحده امارات برود و اگر واقعا استراماچونی در کار نباشد و ازسوی دیگر فرهاد مجیدی نیز رضایت به ادامه کار برای حضور استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ندهد، این تیم با یک چالش بسیار جدی در این رقابت‌ها در زمینه مربیگری مواجه شده و چه‌بسا از قبل از ورود به ادامه این رقابت‌ها باید فاتحه استقلال را خواند!

در همین مورد دیروز هم از این موضوع خبر دادیم که اگر مجیدی برود، برخی گزینه‌ها مثل فکری یا نکونام یا حتی قلعه‌نویی و منصوریان هستند که بخواهند در صورت نیامدن سرمربی ایتالیایی جایگزین فرهاد شوند، اما همین حضور در آسیا باعث شده وزارت ورزش به‌عنوان نهاد بالادستی استقلال به‌صرافت افتاده تا هرطور شده، مجیدی را روی نیمکت استقلال برای این رقابت‌ها حفظ کند. هرچند همان‌طور که سعادتمند اعلام کرده بود، درصورت قهرمانی آبی‌ها در جام حذفی و سپس موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مطمئنا مجیدی جایگاه خود برای ماندن در جمع استقلالی‌ها برای فصل بعدی را تضمین خواهد کرد، اما همه اینها درحالی است که فرهاد حالا که وزیر ورزش وارد عمل شده تا بین او و سعادتمند را بگیرد، راضی به برگشتن شود و در قطر یک بار دیگر استقلال را همراهی کند‌. باید دید ورود وزیر ورزش به این ماجرا باعث آشتی‌کنان مدیرعامل و سرمربی خواهد شد یا خیر.

 * : 

مرتبط ها