کد خبر: 45303

گزارش «فوتبال لیگ ورلد» از وضعیت ستاره ایرانی آمیان

برنتفورد هنوز از خرید قدوس ناامید نشده

برنتفورد مایل نیست رقمی که آمیان برای فروش بازیکنش خواسته را پرداخت کند. البته شاید این شرایط در هفته‌های آتی و با فروش واتکینز و بن‌رحما تغییر کند و آنها با پول فروش این دو بازیکن دوباره به سراغ خرید قدوس بروند.

به گزارش «فرهیختگان»، فصل جدید رقابت‌های لیگ 2 فرانسه از دو هفته پیش آغاز شده و آمیان به همراه سامان قدوس شروع چندان خوبی در این مسابقات نداشته است. در این شرایط مهاجم ایرانی بی‌میل نیست تا در مهلت نقل‌وانتقالات راهی باشگاه دیگری شود. برنتفورد که در دسته چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد اصلی‌ترین مشتری این ملی‌پوش ایرانی است اما هنوز دو باشگاه بر سر رقم انتقال به توافق نرسیده‌اند و ممکن است این جابه‌جایی منتفی شود. 

سایت «فوتبال لیگ ورلد» انگلیس در این خصوص می‌نویسد: «مدیران برنتفورد پس از اینکه نتوانستند در پلی‌آف صعود به لیگ برتر موفق شوند حالا کار سختی برای حفظ بازیکنان اصلی و تاثیرگذار خود برای فصل بعد دارند. اولی واتکینز و سعید بن‌رحما مشتریان زیادی در تابستان دارند و احتمال جدایی‌شان زیاد است. در این شرایط آنها به فکر پرکردن جای خالی این نفرات با خریدهای جدید هستند و یکی از گزینه‌های اصلی تیم سامان قدوس است که در لیگ 2 فرانسه بازی می‌کند. به تازگی اسکای اسپورتز از منتفی شدن این انتقال خبر داده و نوشته است که برنتفورد مایل نیست رقمی که آمیان برای فروش بازیکنش خواسته را پرداخت کند. البته شاید این شرایط در هفته‌های آتی و با فروش واتکینز و بن‌رحما تغییر کند و آنها با پول فروش این دو بازیکن دوباره به سراغ خرید قدوس بروند. وینگر ایرانی مدت‌هاست در لیست خرید باشگاه قرار دارد و هواداران از اینکه برنتفورد با وجود توانایی‌های زیادی که این بازیکن دارد، هنوز نتوانسته او را بخرد، ناراحتند. از سوی دیگر مدیران باشگاه در فصل قبل نشان دادند که قادرند تیم را در کورس صعود به لیگ برتر قرار دهند و شاید با حفظ بازیکنانی که در اختیار دارند بتوانند در فصل آینده به این هدف برسند.»

مرتبط ها