کد خبر: 45085

جعفر قادری در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

اولویت با پیام‌رسان‌های داخلی است

نماینده مردم شیراز گفت: ما در تولید خودرو و... اولویت را به کالاهای داخلی می‌دهیم و سعی می‌کنیم به هر شیوه مردم را ترغیب به مصرف کالای داخلی بکنیم، طبعا در تولیدات مربوط به فضای مجازی هم چنین وضعیتی را مدنظر داریم و اولویت با پیام‌رسان‌های داخلی است.

به گزارش «فرهیختگان»، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان امضا‌کننده طرح «ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» با «فرهیختگان» به گفت‌وگو پرداخت و در رابطه با این طرح خاطرنشان کرد: الان حضور ذهن ندارم با این حال این یک طرح ساماندهی است. ببینید ما در تولید خودرو و... اولویت را به کالاهای داخلی می‌دهیم و سعی می‌کنیم به هر شیوه مردم را ترغیب به مصرف کالای داخلی بکنیم، طبعا در تولیدات مربوط به فضای مجازی هم چنین وضعیتی را مدنظر داریم و طبیعی است که اینجا هم به همین شکل عمل می‌شود. در مسائل و موضوعات پیام‌رسان‌ها هم اولویت با پیام‌رسان‌های داخلی است.

قادری در رابطه با این طرح هم باید بگویم فعلا بحث جزئیات مطرح نیست چون ممکن است در بررسی‌ها خیلی از جزئیات تغییر کند. افرادی که کلیات را امضا می‌کنند صرفا اجازه طرح موضوع را می‌دهند اما این به این معنی نیست که با کل جزئیاتش هم موافق هستند و خیلی از موارد ممکن است در کمیسیون‌ها به طرح اضافه یا از آن کم بشود. پس این امضا به مفهوم موافقت با کل طرح نیست.»

مرتبط ها