کد خبر: 44179

ادامه ماجراهای رئیس سازمان هواپیمایی؛ اینبار مدرک جعلی!

روزنامه شرق در مطلبی با استناد به سخنان یک منبع مطلع در قوه قضاییه مدعی شد مدرک تحصیلی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری جعلی است.

  به گزارش «فرهیختگان»، روزنامه شرق در مطلبی با استناد به سخنان یک منبع مطلع در قوه قضاییه مدعی شد مدرک تحصیلی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری جعلی است. در این گزارش آمده است؛ «زمزمه‌های جابجایی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری این روزها صنعت هوایی کشور را تحت تأثیر قرار داده است. گفته می‌شود علی عابدزاده پس از چهار سال ریاست در این سازمان، صندلی خود را به تورج دهقانی‌زنگنه، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) خواهد سپرد.»

پیشتر روزنامه «فرهیختگان» در گزارشی با انتشار جزئیاتی از ابعاد سقوط پرواز تهران - یاسوج و سهم متهمان این حادثه، از صدور حکم انفصال از خدمت و تعلیق از تصدی ریاست سازمان هواپیمایی کشوری خبر داده بود: عابدزاده نه‌تنها به دلیل اتهاماتی که در این پرونده و البته پرونده‌های متعدد قضایی که دارد به قید وثیقه آزاد است بلکه بنا بر قراری که شعبه 13 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 28 (جرایم کارکنان دولت) تهران برای او صادر کرده است، از اشتغال به فعالیت‌های مرتبط با جرم ارتکابی هم منع شده است ولی در عین ناباوری کانه که قحط‌الرجال برای تصدی چنین مسئولیت خطیری در کشور باشد، همچنان بر مسند قدرت قرار دارد و به‌عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می‌کند. (به روزنامه فرهیختگان شماره دوم تیر 99 مراجععه کنید)

مرتبط ها