کد خبر: 43949

پرسپولیس می‌خواهد رکورد بزند

جدال بزرگ استقلال و سپاهان بدون آلترناتیو فرهاد!

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر امشب با انجام 4 مسابقه به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین رقابت، استقلال میزبان سپاهان است. هر دو تیم با 45 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و بازنده این مسابقه قطعا در کورس کسب عنوان نایب‌قهرمانی و البته سهمیه آسیا عقب خواهد افتاد.

    به گزارش «فرهیختگان»، هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر امشب با انجام 4 مسابقه به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین رقابت، استقلال میزبان سپاهان است. هر دو تیم با 45 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و بازنده این مسابقه قطعا در کورس کسب عنوان نایب‌قهرمانی و البته سهمیه آسیا عقب خواهد افتاد و به همین دلیل بازی برای هردو تیم و البته دیگر رقبای در کورس یعنی فولاد و تراکتور اهمیت بالایی دارد. نکته جالب اینکه از مدتی قبل شایعه شده سرمربی فعلی سپاهان یعنی امیر قلعه‌نویی قرار است فصل بعد جای سرمربی فعلی استقلال یعنی فرهاد مجیدی را بگیرد و این درحالی است که قلعه‌نویی که به خاطر حمله عصبی کارش به بیمارستان هم کشید به توصیه پزشک در بازی حساس و 6 امتیازی امشب حضور ندارد. این دیدار از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس هم در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت. تیم آماده شمالی در بازی‌های اخیر رنگ باخت را ندیده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده، با این حال قرمزها که قهرمانی‌شان را مسجل کرده‌اند برای پیروزی در این بازی هم‌ انگیزه‌های زیادی دارند. گل‌محمدی می‌خواهد رکورد بیشترین برد و بیشترین امتیاز در یک فصل لیگ برتر را به دست بیاورد و به همین دلیل روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است. تقابل علیرضا حقیقی گلر نساجی با تیم سابقش نیز از نکات جالب این بازی که ساعت 19:30 برگزار می‌شود، خواهد بود.

دیدار گل‌گهر برابر فولاد هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. سیرجانی‌های میزبان هنوز در خطر سقوط هستند و فولاد هم جزء مدعیان کسب سهمیه به شمار می‌رود. گل‌گهر دو بازی قبلی‌اش را برد تا به بقا امیدوار شود و فولاد هم که نتایج خوبی کسب کرده بود، در بازی هفته قبل برابر نساجی شکست خورد.

در دیگر بازی هم پارس‌جنوبی جم به مصاف یکی‌دیگر از تیم‌های جنوبی لیگ یعنی شاهین شهرداری بوشهر می‌رود که این بازی هم اهمیت زیادی دارد، چون هر دو تیم خطر سقوط را حس می‌کنند که البته اوضاع برای شاهین کاملا وخیم‌تر است و برای بقا باید حتما این بازی را ببرد. پارس هم اگرچه با 25 امتیاز یازدهم است اما امتیازهای تیم‌های پایین‌تر کاملا نزدیک است و بقای این تیم قطعی نیست و می‌تواند با شکست تیم قعرنشین خیالش را از ماندن راحت کند.

مرتبط ها