کد خبر: 43348

سردار- زیوبا؛ گلزن‌ترین خط حمله تاریخ لیگ روسیه

سردار و آرتم زیوبا، زوجش در خط حمله زنیت توانسته‌اند در طول 29 هفته این مسابقات در مجموع 33 گل به ثمر برسانند تا رکورد جدیدی در این زمینه در تاریخ لیگ این کشور ثبت شود و گلزن‌ترین زوج این مسابقات لقب بگیرند.

به گزارش «فرهیختگان»، سردار آزمون در رقابت‌های امسال لیگ روسیه یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را سپری می‌کند و آمار گلزنی بسیار خوبی از خود به ثبت رسانده است. درخشش مهاجم ایرانی زنیت باعث شده تا تیم‌های بزرگی چون میلان، آرسنال و ناپولی به دنبال خرید او باشند.

سردار پنجشنبه‌شب در مصاف تیمش برابر اورنبرگ دو گل دیگر به ثمر رساند و تعداد گل‌هایش در این فصل را به 16 عدد افزایش داد. او حالا رکورد جدیدی را در بین بازیکنان خارجی زنیت به ثبت رسانده است و توانسته طی 39 مسابقه در مجموع 25 گل برای این تیم به ثمر برساند. رکورد قبلی در این زمینه در دست هالک برزیلی بود که در 43 بازی به این تعداد گل رسیده بود.

او و آرتم زیوبا، زوجش در خط حمله زنیت توانسته‌اند در طول 29 هفته این مسابقات در مجموع 33 گل به ثمر برسانند تا رکورد جدیدی در این زمینه در تاریخ لیگ این کشور ثبت شود و گلزن‌ترین زوج این مسابقات لقب بگیرند.

مرتبط ها