کد خبر: 43324

مودریچ در گفت‌وگو با مارکا: وقتی از رئال می‌روم که مرا نخواهند

قهرمانی را به پزشکان و قربانیان کرونا تقدیم کردیم

از هواداران خواهش کردیم جشن خیابانی برگزار نکنند، هرچند شادی بیش ازحد آنها باعث شد چندان این موضوع را جدی نگیرند، ما این قهرمانی را به کادر پزشکی در سراسر جهان تقدیم کردیم و با قربانیان این حادثه شوم و تلخ همدردی می‌کنیم

به گزارش «فرهیختگان»، ستاره بازی‌ساز و تاثیرگذار تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید در پی قهرمانی تیمش در لالیگا برای سی‌وچهارمین بار ضمن اشاره به ارزشمند بودن قهرمانی تاکید کرد که رئالی‌ها آن را به پزشکان و قربانیان کرونا تقدیم کرده‌اند. اظهارات لوکا مودریچ کروات در گفت‌وگو با مارکا را بخوانید.

      قهرمانی شماره 34 برای تو چه حسی داشت؟

عالی بود. ما به 9 پیروزی پشت سرهم دست پیدا کردیم و این بعد از بحرانی که ایجاد شد بی‌نظیر بود. این وقفه ایجادشده به همه تیم‌ها ضربه زد و این بهانه خوبی نیست که بگوییم این شرایط خاص بود و قهرمانی رئال‌مادرید کم‌ارزش به‌نظر برسد. بارسلونا به‌اندازه رئال‌مادرید تحت‌فشار بود و ما فوق‌العاده بودیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. از هواداران خواهش کردیم جشن خیابانی برگزار نکنند، هرچند شادی بیش ازحد آنها باعث شد چندان این موضوع را جدی نگیرند، ما این قهرمانی را به کادر پزشکی در سراسر جهان تقدیم کردیم و با قربانیان این حادثه شوم و تلخ همدردی می‌کنیم.

       اگر بحران کرونا پیش نیامده بود، اوضاع فرق می‌کرد؟

به‌نظر من تفاوتی نداشت. معلوم است که در شرایط حرفه‌ای فوتبال حتی یک هفته تاخیر غیرقابل پیش‌بینی، می‌تواند فاجعه به بار بیاورد، برنامه بدن‌سازی بازیکنان به‌هم می‌ریزد و اتفاقات زیادی رخ می‌دهد، اما این شرایط برای همه یکسان بود و تیمی که مدیریت خوبی نداشت، لطمه زیادی هم خورد.
   

    این فصل از فوتبال برای تو چه معنایی داشت؟

خوب بود؛ قهرمانی در لالیگا و صعودی موفق و بی‌نظیر به لیگ قهرمانان اروپا، سود مالی خوبی هم داشتم و ازطریق مدیر برنامه‌های خود در چند پروژه اقتصادی در شرایط بد اقتصادی جهان، سود خوبی داشتم. راضی هستم و البته غمگین برای مردم جهان و اتفاقات تلخی که رخ داده است و همچنان ادامه دارد. امیدوارم این مشکلات هم حل شود. دوست ندارم این سال را به نام کرونا به‌یاد بیاورم و در سالی که قهرمان لالیگا شده‌ایم، به کرونا فکر کنم.

       آیا مذاکره با یک باشگاه آمریکایی صرفا در راستای اتفاقات اقتصادی است و یا احتمال ترک رئال مادرید وجود دارد؟

این احتمال صفر است. من به کار خود با رئال مادرید ادامه می‌دهم و زمانی کارم با مادرید به پایان می‌رسد که مادرید من را نخواهد. مذاکره با یک باشگاه آمریکایی فقط یک اتفاق تجاری است و به‌زودی درباره آن بیشتر خواهید دانست.

 *  مترجم:  بابک سرانی‌آذر

مرتبط ها