کد خبر: 43190

بگو مگوی قالیباف و روحانی؛ از گمانه تا تکذیب

صبح امروز خبری با عنوان جنگ لفظی با روحانی در جلسه سران قوا در رسانه‌ها منتشر شد. روزنامه اعتماد مدعی شده بود که روحانی به قالیباف با ناراحتی گله می‌کند و می‌گوید شما در دیدار با رهبری بسته اقتصادی رونمایی کردید در حالی که رهبری گفتند " فرمانده جنگ اقتصادی دولت و بنده هستم!"

به گزارش «فرهیختگان»، علی ربیعی در توئیتی با رد خبر مشاجره لفظی قالیباف و روحانی در جلسه سران قوا نوشت: با کمال ناباوری خبری جعلی از جلسه سران قوا دیدم. حتی یک کلمه از این خبر کذب صحت ندارد. ‌

ربیعی نوشته که قالیباف در ابتدای صحبت‌های خود گفته است: شرایط اداره کشور سخت است با همه وجود و توان پای کار هستیم.‌

صبح امروز خبری با عنوان جنگ لفظی با روحانی در جلسه سران قوا در رسانه‌ها منتشر شد. روزنامه اعتماد مدعی شده بود که درجلسه اخیر سران قوا، حسن روحانی ، رئیس‌ جمهوری به محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس با ناراحتی گله می‌کند و می گوید شما در دیدار با رهبری بسته اقتصادی رونمایی کردید در حالی که رهبری گفتند " فرمانده جنگ اقتصادی دولت و بنده هستم!" و قالیباف در جواب می‌ گوید مجلس به دنبال حاشیه و مچ ‌گیری از دولت نیست اگرچه به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد، اشکالی ندارد شما فرمانده، ببینیم می‌توانید اجرا کنید یا فقط طبق این چند سال حرف می‌زنید که وضع کشور به این وضعیت افتاده است.

مرتبط ها