کد خبر: 42994

بارتومئو در گفت‌وگو با اسپورت‌کاتالونیا:

مسی مرد خانواده است نه یک بچه‌ ترسو

درباره مسی طوری صحبت می‌کنند که یک بچه ترسو است و منتظر است دیگران برایش تصمیم بگیرند، او مرد خانواده است، یک انسان دنیا‌دیده و پخته که می‌تواند برای خود و آینده خانواده‌اش تصمیم بگیرد.

به گزارش «فرهیختگان»،  جوسپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا در مصاحبه با اسپورت‌کاتالونیا از حملات رسانه‌ای علیه مسی انتقاد کرد و گفت: «درباره مسی طوری صحبت می‌کنند که یک بچه ترسو است و منتظر است دیگران برایش تصمیم بگیرند، او مرد خانواده است، یک انسان دنیا‌دیده و پخته که می‌تواند برای خود و آینده خانواده‌اش تصمیم بگیرد.»

     بالاخره می‌توانیم مطمئن باشیم که مسی در بارسلونا می‌ماند با خیر؟

بله، می‌توانید مطمئن باشید مگر آنکه این به نفع رسانه نباشد و دوباره بخواهد داستان تازه‌ای خلق کند. مسی بارها تاکید کرده می‌خواهد در بارسلونا به فوتبال حرفه‌ای خود خاتمه بدهد و با این تیم قرارداد دارد. این مصاحبه‌ها را جدی نمی‌گیرد اما وقتی از روی عصبانیت و بعد از شکست تیم، می‌گوید حرف نمی‌زنم و دلخورم، تیتر اول رسانه‌ها می‌شود، خداحافظی مسی!

    البته این‌‌طور نیست، مسی این‌بار خیلی روشن تیم را به جدایی تهدید کرده است!

هرگز این‌گونه نیست، او هیچ‌وقت چنین حرفی نزده است، در آخرین اظهارنظر عصبانی بوده و بعد از آن با من جلسه بسیار خوبی داشت. هیچ مشکلی بین ما نیست و نیازی هم به تهدید کردن وجود ندارد، او یک انسان دنیادیده و پخته است و اگر بخواهد از بارسلونا برود این را خیلی شفاف می‌گوید چرا باید ما را تهدید کند؟

   سوارس اکنون ستاره محبوب تیم است!

او تمام‌نشدنی است، هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از تیمش نیست، چه مسی و چه سوارس، آنها سربازان بارسلونا هستند و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. پیروزی به‌دست‌آمده مقابل اسپانیول خیلی نفسگیر و سخت بود اما به هر حال تابلوی نتایج مهم است، اکنون باید منتظر آینده باشیم و لغزش رقبا، ما کار خودمان را می‌کنیم و به آینده امیدوار هستیم.

   در لیگ قهرمانان اروپا اوضاع چگونه است؟

حریف اصلی ما در این مرحله ناپولی است که در این مدت خوب ظاهر شده و تیم کاملی به نظر می‌رسد، باید فعلا فقط به همین بازی فکر کنیم، منتظر بیانیه یوفا هستیم، ممکن است حتی حکم اخیر فیفا و یوفا هم تغییر کند، مطیع قوانین هستیم و منتظریم تکلیف دقیق بازی‌ها روشن شود.

   خرید تازه‌ای در راه است؟

قول چند خرید مهم را به هواداران داده‌ایم، البته اوضاع مالی باشگاه خوب نیست و مشکلات اخیر هم به این فضا دامن زده است، من تمام تلاش خود را خواهم کرد اما باید بهترین تصمیم را بگیریم و شاید نتوانیم به این وعده به‌طور کامل عمل کنیم.

 * مترجم: بابک سرانی آذر

مرتبط ها