کد خبر: 42944

هازارد در گفت‌وگو با آس اسپانیا:

دوباره برمی‌گردم

ادن هازارد، ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا در پی انتشار خبر مصدومیت مجدد خود اعلام کرد باوجود احساس درد دوباره برمی‌گردد.

به گزارش «فرهیختگان»،  ادن هازارد، ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا در پی انتشار خبر مصدومیت مجدد خود اعلام کرد مشکل خاصی نیست و باوجود احساس درد دوباره برمی‌گردد. گفت‌وگوی آس اسپانیا با وینگر رئالی‌ها را بخوانید.

      آیا مصدومیت قبلی دوباره سر زده یا اینکه مشکل تازه‌ای ایجاد شده است؟

نه، همان درد قدیمی که قرار بود دیگر مزاحم من نشود، بار دیگر از راه رسیده و گویا دوست ندارد من را رها کند، مشکل خاصی نیست، تیم پزشکی قول داده که این مشکل چندان دوام نخواهد داشت و من می‌توانم به‌زودی در تمرینات در کنار بازیکنان باشم.

البته بیانیه کادر پزشکی تیم رئال‌مادرید به‌صورت رسمی برای تو استراحت مطلق درنظر گرفته است، در شرایط بسیار حساس لالیگا، می‌توانی در کنار تیم باشی؟

بله، گفتم که مشکلی نیست، این استراحت مطلق حکم اولیه کادر پزشکی بود و اکنون برای سه روز پیاپی درنظر گرفته شده و بعد از آن مراحل فیزیوتراپی را آغاز خواهم کرد. بعد از جراحی این طبیعی بود که درد قدیمی زانو و کشاله ران بار دیگر عود کنند، اما با تاخیر زیادی که داشتند نسبت به عدم بازگشت آن شرایط، امیدوار شده بودم که حالا دیگر می‌دانم ماجرا چیز دیگری است و باید با این مصدومیت کهنه سازگار بشوم.

برای قهرمانی رئال‌مادرید در لالیگا و جشن بزرگ مادریدیسمو آماده هستی؟

هرگز، تا آخرین ثانیه باید مبارزه کنیم و هنوز هیچ چیزی معلوم نیست، شاید اگر بارسلونا باز هم شکست بخورد و رئال‌مادرید باز هم به پیروزی برسد، شجاعت تایید این حرف را پیدا کنم، اما حالا وقت این سخنان نیست و چیزی که برای من اهمیت دارد، موفقیت رئال‌مادرید است، به تعداد بازی‌های باقی‌مانده از فصل پیش روی خود فینال داریم و باید در همه این بازی‌های بزرگ به پیروزی برسیم.

فدراسیون فوتبال بلژیک نسبت به مصدومیت تو ابراز نگرانی کرده است!

بله، می‌دانم؛ نیازی به این حساسیت‌ها نیست، مشکلی ندارم و آن‌طور که عنوان شده همه چیز روی هوا نیست. به‌نظر من همه‌چیز شفاف است و ابهامی هم وجود ندارد، به‌زودی به فوتبال برمی‌گردم و به گلزنی و لذت بردن از فوتبال، ادامه خواهم داد. فوتبال ملی برای من اهمیت دارد و با توجه به بحران پیش‌آمده، شاید خیلی از برنامه‌ها در وضعیت غیرقابل‌ پیش‌بینی باشد، اما بالاخره این روزها تمام خواهد شد و باید به آیندگان توضیح بدهیم که تا چه حد مسئولیت‌پذیر بوده‌ایم و درقبال فوتبال ملی و باشگاهی متعهد عمل کردیم.

 *  مترجم:  بابک سرانی‌آذر

مرتبط ها