کد خبر: 42920

ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

آنهایی که مدیران پرسپولیس و استقلال را آوردند نباید مخفی شوند!

وقتی یک مدیر با هر مبلغی با یک مربی قرارداد امضا می‌کند و پولش را نمی‌دهد و کار را به فیفا می‌کشاند، نشان می‌دهد چیزی از مدیریت نمی‌داند. این اتفاقات شایسته فوتبال ما نیست و در چند سال آینده حتی مربیان درجه چهار هم راضی نمی‌شوند برای کار به ایران بیایند.

به گزارش «فرهیختگان»، به‌نظر می‌آید هر خارجی‌ای که قبول می‌کند به ایران بیاید این موضوع را هم پذیرفته که برای دریافت مطالباتش باید از طریق فیفا اقدام کند و اتفاقا بعضی از آنها از این موضوع استقبال هم می‌کنند چراکه می‌توانند صاحب مبلغ بیشتری هم بشوند.

در این خصوص با بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت پرسپولیس و عضو اسبق هیات‌مدیره باشگاه تماس گرفتیم و نظراتش را جویا شدیم. او در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «واقعا باعث تاسف است. این موارد به چند دلیل اتفاق می‌افتد. یکی مدیریت ضعیف و دیگری ناتوانی اقتصادی باشگاه‌های کشور. ما اگر بتوانیم مقابل افرادی را که صلاحیت کار کردن ندارند بگیریم خیلی از این مشکلات برطرف می‌شود. یکی از وظایف مدیرعامل حفظ حرمت و اعتبار باشگاه است. وقتی یک مدیر با هر مبلغی با یک مربی قرارداد امضا می‌کند و پولش را نمی‌دهد و کار را به فیفا می‌کشاند، نشان می‌دهد چیزی از مدیریت نمی‌داند. این اتفاقات شایسته فوتبال ما نیست و در چند سال آینده حتی مربیان درجه چهار هم راضی نمی‌شوند برای کار به ایران بیایند.»

این کارشناس فوتبال کشور در ادامه خاطرنشان کرد: «من شنیده‌ام خیلی از این مدیران که طی چند سال اخیر به پرسپولیس و استقلال آمده‌اند یا پیشینه جالبی در مدیریت نداشته‌اند یا کلا رزومه ورزشی نداشتند، تنها برای کسب وجهه و رزومه‌سازی راهی این 2 تیم شده‌اند و نتیجه‌اش هم همین می‌شود که می‌بینیم. در این بین افرادی که اقدام به انتخاب این مدیران کرده‌اند نباید مخفی شوند و باید پاسخگوی انتخاب‌شان باشند.»

مرتبط ها