کد خبر: 42800

مسی در گفت‌وگو با اکیپ فرانسه:

مهم نیست که موضعم در قبال بارسا تهدید نامیده شود

موضوع اصلی مسائل مالی نیست بلکه بندهای مهمی در قرارداد لحاظ شده که برای من قابل هضم نیستند. مدیر برنامه‌های من تمام موارد را زیر ذره بین دارد و از این بابت نگران نیستم، اما رفتار مخاطب برای من بسیار اهمیت دارد.

به گزارش «فرهیختگان»، ستاره بی‌رقیب دنیای فوتبال و مهره کلیدی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا اعلام کرد مشکل ایجاد‌شده بین او و باشگاه بارسلونا یک مشکل داخلی است و توسط اهالی خود خانواده بارسلونا حل خواهد شد و اصولا چنین مشکلاتی را رسانه‌ها پرورش می‌دهند و بعد از مدتی خودشان آن را فراموش می‌کنند. اظهارات لیونل مسی در گفت‌وگو با نشریه اکیپ فرانسه را بخوانید.

مدیر باشگاه برای تمدید قرارداد شما دچار مشکل شده است، اینطور نیست؟

این مشکل برای همه ما مشترک است. موضوع اصلی مسائل مالی نیست بلکه بندهای مهمی در قرارداد لحاظ شده که برای من قابل هضم نیستند. مدیر برنامه‌های من تمام موارد را زیر ذره بین دارد و از این بابت نگران نیستم، اما رفتار مخاطب برای من بسیار اهمیت دارد. اوضاع به‌صورتی پیش می‌رود که باعث دلخوری من شده و برای این دلخوری کاملا به‌خود حق می‌دهم.

اگر مشکل شما مالی نیست آیا می‌توانید صراحتا مشکل اصلی را شرح دهید؟

جزئیات آن را خود باشگاه منتشر خواهد کرد، درواقع موضوعی نیست که محرمانه باقی بماند اما فعلا ترجیح می‌دهم آن را با رسانه‌ها در میان نگذارم. باشگاه بارسلونا بندهایی را وارد قرارداد من کرده که از دید من کاملا غیرمنصفانه است و باید حریم یک بازیکن به‌مثابه یک انسان کاملا به رسمیت شناخته شود. بازیکن نمی‌تواند مادام‌العمر متعهد به باشگاهی باشد که از طرفی خود باشگاه تعهد چندانی را لحاظ نکرده است.

اوضاع بارسلونا در جدول چگونه ارزیابی می‌شود؟

نباید نگران باشیم دو تساوی پشت‌سرهم برای ما شرایط را کمی سخت کرد اما هنوز در کورس قهرمانی هستیم. رئال‌مادرید تیم بزرگی است و همیشه رقیب جدی برای بارسلونا بوده است. در چند بازی آینده تکلیفم روشن خواهد شد. شک ندارم که مبارزه رفته‌رفته بسیار سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد، اما هواداران بارسلونا باید بدانند که ما با تمام قدرت و انرژی وارد میدان می‌شویم و تا آخرین ثانیه خواهیم جنگید.

برای فوتبال آرژانتین چه پیغامی دارید؟

من برای فوتبال آرژانتین؟ به‌شدت منتظر پیغام فوتبال کشورم برای خودم هستم. آنها باید به من پیغام بدهند، آنها باید به من اجازه بدهند تا در خدمت فوتبال کشورم باشم. هیچ مشکلی بین من و فوتبال ملی آرژانتین نیست، مگر آنکه رسانه‌ها بخواهند مشکل‌تراشی کنند.

آیا رفتار شما برای باشگاه یک تهدید نیست؟

اسمش را بگذارید تهدید، برایم مهم نیست، من تهدید نکرده‌ام اما این بار راحت‌تر از قبل تصمیم خواهم گرفت و برای باشگاه تا حدی احترام خواهم گذاشت که همان احترام را برای خودم مشاهده می‌کنم.

مترجم: بابک سرانی آذر

مرتبط ها