کد خبر: 42299

روغنی‌گلپایگانی، عضو پیشین هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس:

وزیر تا ته ته باشگاه دخالت می‌کرد + صوت

روغنی در حالی در چرخشی آشکار در اظهارات خود مدعی است هیچگاه وزیر خارجه دخالتی در امور پرسپولیس نداشته که در گفتگوی خود با «فرهیختگان» صراحتا عنوان می کند: در پرسپولیس تا ته ته باشگاه وزیر دخالت می کرد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، گروه ورزشی «فرهیختگان» امروز در گزارش خود (اینجا)، عدم کارایی برخی اعضای انتخاب شده برای هیات مدیره سرخابی‌ها را بررسی کرد.

در این گزارش به کلیدواژه «دخالت‌های بیجا از همه طرف!» اشاره شده که اعضای پیشین و فعلی باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره آن صحبت می‌کنند و از آن گلایه دارند.

در بخشی از این گزارش ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی، عضو پیشین هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به «فرهیختگان» گفته است:«در پرسپولیس، وزیر در تمام مسائل باشگاه دخالت می‌کرد و آن‌قدر این باشگاه در حال روزمرگی بود که تحت هیچ شرایطی نمی‌شد شرایط عادی را ایجاد کرد»

پس از انتشار این گزارش روغنی در گفتگویی با پایگاه خبری وزارت ورزش به نوعی اظهارات خود را پس گرفت و مدعی شد که اظهاراتش درباره دخالت وزیر تحریف شده است!

این درحالی است که او در گفتگوی خود صراحتا عنوان می کند: در پرسپولیس تا ته ته باشگاه وزیر دخالت می کرد.(صوت گفتگو را بشنوید)

 

روغنی در چرخشی آشکار در اظهارات خود مدعی است هیچگاه وزیر خارجه دخالتی در امور پرسپولیس نداشته است.

این در حالی است که او در اظهارات خود به فرهیختگان گفته است: اتفاقات عجیبی رخ می‌داد، هواداران، بازیکنان و پیشکسوتان و حتی آدم‌های سیاسی از وزارت امورخارجه تا سایر وزرا همه دخالت می‌کردند

مرتبط ها