کد خبر: 42065

«فرهیختگان» کسب اطلاع کرد

مصالحه در کار نبود؛ سعادتمند صبح امروز در دادگاه!

هر چند شنیده می‌شد که شنبه شب در جلسه بین وزیر ورزش با سعادتمند موضوع شکایت شرکت آریا برترمنتفی و مصالحه شده اما طبق خبری که «فرهیختگان» کسب کرده، سعادتمند صبح امروز (یکشنبه) در دادگاه فرهنگ و رسانه حاضر خواهد شد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، بعد از حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیر جدید استقلال، قرارداد با کارگزار قبلی به خاطر عدم اجرای تعهدات لغو و  با یک کارگزار جدید قرارداد امضا شد که البته این موضوع با عواقب قضایی همراه بود و شرکت آریا برتر یعنی کارگزار سابق استقلال به واسطه فسخ یکجانبه قرارداد از سعادتمند به دادسرا شکایت کرد.

هر چند شنیده می‌شد که شب گذشته (شنبه شب) در جلسه بین وزیر ورزش با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره استقلال موضوع شکایت منتفی و مصالحه شده است اما گویا این اتفاق نیفتاده و طبق خبری که «فرهیختگان» کسب کرده، سعادتمند صبح امروز (یکشنبه) در دادگاه فرهنگ و رسانه حاضر خواهد شد.

طبق احضاریه دادگاه، سعادتمند باید طی پنج روز در دادسرا برای دفاع از اقدام خود حاضر می‌شد که روز گذشته پایان این مهلت بود و حالا مدیرعامل استقلال با اسناد و مدارک کافی برای دفاع از خود راهی دادسرا خواهد شد و اگر مستندات و وثیقه‌هایش کفایت نکند، احتمالا حکم جلب وی صادر خواهد شد.

گفته می‌شود مسئولان آریا برتر زمان کوتاهی را به استقلال برای رفع مشکلات زمان خواهند داد.

مرتبط ها