کد خبر: 41752

رایزنی با مدیران باشگاه‌ها برای از سرگیری لیگ برتر

فقط زنوزی بله نداده است!

پیگیری‌های «فرهیختگان» از منابع مطلع حاکی از آن است که مقامات ورزش به این قطعیت رسیده‌اند که تحت هر شرایطی مسابقات را برگزار کنند و ظاهرا با مدیران تیم‌های مختلف نیز در این خصوص رایزنی کرده‌اند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، همچنان بحث برگزاری یا لغو مسابقات لیگ برتر با وجود اعلام قبلی مبنی‌بر آغاز مسابقات از اواخر خرداد وجود دارد و اخبار زیادی در این خصوص منتشر شده است. در‌حالی‌که مسئولان ارشد ورزش و فوتبال تاکید کرده‌اند که برنامه‌ریزی‌ها تا این لحظه تغییری نکرده و مسابقات طبق برنامه و بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد بحث احتمال لغو بازی‌ها و اعلام نام پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ به‌طور جدی مطرح است.

پیگیری‌های «فرهیختگان» از منابع مطلع اما حاکی از آن است که مقامات ورزش به این قطعیت رسیده‌اند که تحت هر شرایطی مسابقات را برگزار کنند و ظاهرا با مدیران تیم‌های مختلف نیز در این خصوص رایزنی کرده‌اند تا بساط انتقادها در فضای رسانه‌ای برچیده شده و تیم‌ها برای شروع مسابقات آماده شوند و صدور مجوز برای برگزاری مسابقات تدارکاتی نیز در همین راستا بوده است. ظاهرا فعلا فقط زنوزی به‌عنوان مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی برای شروع مسابقات متقاعد نشده است، اما رایزنی‌ها با وی ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود او نیز درنهایت از تصمیم گرفته شده تمکین کند.

مرتبط ها