کد خبر: 41387

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی :

روز قدس نماد استمرار مقاومت ملتی است که از سوی استکبار مورد ظلم قرار گرفتند

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روز قدس نماد مظلومیت خواهی و استمرار مقاومت ملتی است که از سوی جهان استکبار و رژیم کودک کش صهیونیسم مورد ظلم و ستم قرار گرفتند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل  از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز قدس پیامی صادر کرد.

من پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس که با ابتکار و نفس قدسی حضرت امام خمینی قدس سره شزیف در جهان اسلام با محوریت ایران اسلامی اغاز شد.وبعد از سالها از وفات حضرت امام مقام معظم رهبری حفظه الله بحث فلسطین و ازادی قدس شریف را به عنوان یکی از مهنترین مسئله جهان اسلام اعلام کردند.روز قدس نماد مظلویت خواهی و استمرار مقاومت ملتی است که از سوی جهان استکبار و رژیم کودک کش صهیونیسم مورد ظلم و ستم قرار گرفتند.

روز قدس روز عزت مسلمان جهان با همبستکی در مقابل تذلل قدرت پوشالی رژیم اشغالی آتش افروز و امریکای جناتکار و
همه ایادی انها است.

امسال با شهادت سردار شهید سلیمانی بعنوان سردار مقاومت و همه شهیدان قدس عزیز محور مقاومت و صف مجاهدان به رهیری معظم انقلاب برای نابودی و محو کامل این رژیم اشغالی تداوم خواهد داشت و وعده الهی انشالله تحقق خواهد یافت و تا آن طلوع صبح صادق امت اسلامی با معنویت به مقاومت ادامه دهند و همه شاهد آزادی قدس شریف و مسجد القصی باشیم.

اعضای هیات علمی؛ کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان؛ همسو با همه آزاریخواهان جهان و مردم غیور ایران اسلامی؛ این روز عزیز را ارمان جهان اسلام می دانند و با گرامیداشت این روز حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد و همه تلاش خود را برای برگزاری روز قدس در فضای مجازی و اگاهی بخشی به ملت دنیا در شرایط کرونای بکار خواهیم گرفت.

مرتبط ها