کد خبر: 40856

پل پوگبا در گفت‌وگو با اکیپ فرانسه:

ماندن در منچستر می‌تواند بهترین انتخاب باشد

تلاش کردم از طریق مدیر برنامه‌های خود همه پیشنهادها را بررسی کنم و این حق یک بازیکن خوب است. درنهایت یک مشتری حرفه‌ای می‌داند که مخاطب حرفه‌ای او نیز حق دارد به قرارداد خود پایبند باشد و من اولویت خود را در منچستر یونایتد می‌بینم،

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، هافبک فرانسوی تیم فوتبال باشگاه منچستریونایتد انگلیس در مصاحبه با نشریه فرانسوی خاطرنشان کرد: «اکنون در شرایطی هستم که یک تغییر جدی برایم سنگین خواهد بود و باید بگویم ماندن در منچستر یونایتد می‌تواند بهترین انتخاب باشد.» متن گفت‌وگوی اکیپ با پل پوگبا را در ادامه بخوانید.

      در چند ماه گذشته پیشنهادهای عجیب و غریب زیادی داشتی و به‌نظر می‌رسد نسبت به آنها چندان بی‌رغبت نبوده‌ای!

بله همین‌طور است، پیشنهادهای عجیب و شاید ارزشمند. به‌هرحال برای من بسیار مهم است که مشتریان بزرگی داشته باشم و دوست ندارم به آنها بی‌احترامی شود. تلاش کردم از طریق مدیر برنامه‌های خود همه آنها را بررسی کنم و این حق یک بازیکن خوب است. درنهایت یک مشتری حرفه‌ای می‌داند که مخاطب حرفه‌ای او نیز حق دارد به قرارداد خود پایبند باشد و من اولویت خود را در منچستر یونایتد می‌بینم، اما این پایبندی تا زمانی است که باشگاه نیز خود را پایبند تکالیفش بداند. اگر باشگاه مرا نخواهد یک ثانیه هم صبر نخواهم کرد اما اکنون شرایط را خوب می‌بینم و مشکلی بین من و تیم وجود ندارد.

    شاید در میان مشتریانت نام رئال مادرید از همه مهم‌تر باشد. ماجرا به کجا رسیده است؟

رئال مادرید به‌ظاهر خیلی تلاش می‌کند اما واقعیت این است که آنها هیچ تلاش جدی درخصوص مذاکره با مدیر برنامه‌های من نداشته‌اند. مدیرعامل این باشگاه برای من شخصیت محترمی دارد اما در عالم حرفه‌ای واقعیت این است که از وعده‌های انجام نشده ناراضی هستم. آنها مدام در رسانه‌ها حرف می‌زنند اما چیزهایی را می‌گویند که من هرگز مشاهده نکرده‌ام. رئال‌مادرید تیم بزرگی است و نمی‌توانم علاقه خود را به چنین تیم بزرگی پنهان کنم اما من هم شرایطی دارم که معتقدم شرایط غیرطبیعی نیست و حق دارم اینها را عنوان کنم.

به گفته گری نویل تو با هم‌تیمی‌های خود مشکل داری، ماجرا از چه قرار است؟

این موضوعات چندان بغرنج نیست و در درون خانواده حل می‌شود. بین مربی و بازیکنان و گاه بین خود بازیکنان مشکلاتی به‌وجود می‌آید. در این مدت که درحال استراحت و ورزش در خانه بوده‌ایم همه مشکلات فراموش شده و ما اکنون تشنه بازی در کنار هم هستیم. شاید این استراحت برای فوتبال خوب بود. ما قدر همبازی‌های خود را می‌دانیم و اکنون با خودم می‌گویم دیگر با هیچ بازیکنی دچار مشکل نخواهیم شد و فوتبال را در آغوش خواهیم گرفت. ما تشنه فوتبال شده‌ایم و امیدوارم زودتر همه چیز آغاز شود.

  برای کمک برای چند بیمارستان در فرانسه مبالغی را جمع‌آوری کرده بودی. صحت دارد که در نحوه پرداخت آنها دچار مشکل شدی؟

مشکل خاصی در کار نبوده، من اصرار داشتم حتما در بیمارستان مناطق محروم فرانسه به‌خصوص برای پناهندگان هزینه شود اما دولت فرانسه اصرار داشت پول را دریافت کند و خودش روی آن مدیریت داشته باشد. من مشکل خاصی ندارم و به دولت اعتماد می‌کنم، می‌دانم که آنها در بهترین جا این پول را هزینه خواهند کرد، بنابراین مشکل به‌سرعت حل شد.

 *  مترجم: بابک سرانی‌آذر