کد خبر: 40842

آقامیری مطرح کرد؛

فعالیت گسترده ۱۰ کمیته تخصصی دانشگاه آزاد استان تهران در مبارزه با ویروس کرونا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی از فعالیت گسترده ۱۰ کمیته تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سیدمحمودرضا آقامیری  با اشاره به اقدامات خوب و اثرگذار دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از ابتدای شیوع ویروس کرونا به ایجاد ۸ کمیته تخصصی اقدام کرد که این کمیته‌ها با حضور اعضای هیئت علمی و گروه‌های درگیر تشکیل شد و بعداً به ۱۰ کمیته ارتقا پیدا کرد.

وی افزود: این کمیته‌ها فعالیت‌ گسترده‌ای از ابتدای شیوع کرونا داشتند و تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا به مدد الهی، به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با بیان اینکه همه کمیته‌های تخصصی دست به دست هم دادند تا مقداری از مشکلات کرونا را کم کنند، گفت: کمیته‌های تخصصی «غربالگری»، «تله مدیسین (پزشکی از راه دور)»، «تریاژ و درمان»، «اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی»، «پشتیبانی(منابع انسانی، مالی و اداری)»، «سلامت روان»، «امنیتی و انتظامی»، «سلامت خانه‌محور»، «رفع آلودگی» و «روابط عمومی و مستندسازی» اقدامات قابل قبول و شایسته‌ای در مبارزه با ویروس کرونا انجام داده‌اند که امیدوارم برای جامعه دانشگاهی مؤثر و مفید باشد./ آنا

مرتبط ها