کد خبر: 40559

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

از تشکیل فراکسیونی متشکل از مدیران دولت احمدی‌نژاد بی‌اطلاعم

منتخب مردم مشگین‌شهر در پاسخ به سوالی درباره تشکیل فراکسیون نیروهای نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در مجلس آینده گفت که اساسا از تشکیل چنین فراکسیونی در مجلس خبر نداشته و تاکنون گفت‌وگو و رایزنی‌هایی در این مورد نداشته است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، محمود عباس‌زاده مشکینی، منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس یازدهم است. او پیش از این سابقه استانداری ایلام در دولت نهم و همچنین حضور در جایگاه مدیرکل سیاسی وزارت‌کشور در دولت‌های نهم و دهم را داراست.

او در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در پاسخ به سوالی درباره تشکیل فراکسیون نیروهای نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در مجلس آینده گفت که اساسا از تشکیل چنین فراکسیونی در مجلس خبر نداشته و تاکنون گفت‌وگو و رایزنی‌هایی در این مورد نداشته است.

عباس‌زاده در این رابطه گفت: «بنده هم در دولت نهم و هم در دولت دهم مسئولیت داشته‌ام، اما امروز در جریان تشکیل فراکسیونی متشکل از مدیران و مسئولان دولت‌های نهم و دهم در مجلس آینده نیستم.»

منتخب مجلس یازدهم تاکید کرد: «بنده در این مدت با طیف‌های مختلفی از نمایندگان مجلس جلساتی برگزار کرده و رایزنی‌هایی برای فعالیت در پارلمان داشته‌ایم و اساسا معتقد هم هستیم که مجلس محل فعالیت‌های جمعی و کارهای تشکیلاتی است و از این طریق می‌تواند به موفقیت‌های لازم دست یابد.»

وی با اشاره به اینکه طبق قانون اساسی خود را نماینده کشور می‌داند، تصریح کرد: «از وظایف ما منتخبان مجلس آینده این است که بر مدار قانون اساسی تصمیم بگیریم و عمل کنیم.»

عباس‌زاده مشکینی با توضیح اینکه خود را جزء جریان و اندیشه اصولگرایی می‌داند، گفت: «در مجلس آینده ما جزء جریان اصولگرایی هستیم و در دایره آن عمل خواهیم کرد. هرچند اسم‌ها چندان مهم نیستند و این رسم‌ها و عملکردهاست که نشان می‌دهد چه کسانی به‌صورت واقعی در مسیر جریان انقلاب و خدمت به مردم هستند و برای تحقق اهداف انقلاب تلاش خواهند کرد.»

وی تصریح کرد: «قریب‌به‌اتفاق دوستان ما در مجلس آینده، ازجمله نیروهای انقلابی هستند و ما همگی امیدواریم بتوانیم جزو جریان انقلابی باشیم و در این مسیر انقلابی عمل کنیم. از این‌رو ما هم عضو فراکسیونی خواهیم بود که برای تحقق اهداف انقلاب تشکیل خواهد شد.» 

منتخب مجلس یازدهم با ابراز امیدواری نسبت‌به اینکه مجلس آینده بتواند انقلابی عمل کند، گفت: «هنوز هیچ فراکسیون رسمی در مجلس تشکیل نشده و با تشکیل مجلس است که مشخص خواهد شد نمایندگان چگونه رفتار خواهند کرد.»

مرتبط ها