کد خبر: 40130

مصاحبه تلویزیون رئال‌مادرید با مدیرعامل باشگاه

پرس: من مقصر جدایی رائول و کاسیاس نیستم

من مقصر جدایی رائول و کاسیاس از رئال‌مادرید نیستم، از شما بعید است خوب می‌دانید که من تنها تصمیم‌گیرنده باشگاه نیستم و بدون اجازه هیات‌مدیره و هیات‌امنا کاری نمی‌کنم.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، مدیرعامل باشگاه رئال‌مادرید این روز‌ها به‌دلایل مختلف تحت‌فشار است و شاید در رسانه‌‌ها بهتر از تلویزیون اختصاصی باشگاه که با سرمایه خود او به‌راه‌افتاده برای صحبت کردن جایی پیدا نکرده است. فلورنتینو پرس، البته پاسخگوی سوالاتی بود که بسیاری از هواداران رئال‌مادرید مدت‌هاست در انتظار جواب دادن به آنها هستند. متن این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.
 
   موضوع بازسازی برنابئو به کجا رسیده و آیا صحت دارد که یک استادیوم دیگر در انتظار رئال‌مادرید است؟

اینها دو پروژه جدا از هم هستند، اجرای برنابئو بسیار قدیمی است و بالاخره دشمن شماره یک این پروژه شریک اجرایی ما در این اتفاق بزرگ و ملی شد؛ شهرداری مادرید قبول کرد شریک ۵۰درصدی این اتفاق باشد. ازطرفی، یک استادیوم دیگر در انتظار رئال‌مادرید است، شایعات زیاد است، اما احتمال دارد نام استادیوم دیگر دی‌استفانو باشد.

  موضوع مهمی که این روز‌ها به‌خاطر آن تحت‌فشارید، چیست؟

تحت‌فشار نیستم، کسی که مرتکب اشتباهی نشده، از چیزی هراسی ندارد. درواقع برای من موضوع مهم انجام درست کار‌هاست. از طرف هیات‌امنا چندبار در هفته هم حضوری و هم آنلاین موردسوال قرار می‌گیرم و این طبیعی است. درمورد تعطیلی لالیگا؛ این یک مشکل مشترک است و من هم مثل سایر مدیران منتظر تعیین‌تکلیف هستم.     

درواقع می‌خواهید بگویید پرونده ۳ برج مادرید بسته شده است؟

این یک پرونده شخصی است و به خود رئال‌مادرید ربطی ندارد، در گذشته ربط داشت، اما اکنون ماجرا این است که من به‌زودی آن را حل می‌کنم. زمین‌‌هایی که برج‌‌ها در آن ساخته شده، بعد از عقد قرارداد با من به‌عنوان پیمانکار به زمین‌‌های عمومی واگذار شده و این مشکل من نیست. از طرفی من در دوره‌‌های مختلف سود حاصل از این مراکز خرید و اجاره طبقات را به باشگاه تزریق کردم و اکنون هیچ توقعی از باشگاه ندارم.

       آیا هنوز هم رویای خرید نیمار را دارید؟

برای مذاکره با او همچنان تلاش می‌کنیم، چراکه نه؟ نیمار هنوز هم بازیکن خوبی است و می‌تواند احیا شود. همزمان با او، درحال مذاکره با وکیل چهار بازیکن بزرگ دنیا هستیم، البته احتمال دارد دو یا سه بازیکن خوب خود را از دست بدهیم.

       لابد یکی از آنها سرخیو راموس است.

من اسم نمی‌آورم، بازیکن بزرگی مثل راموس خودش تصمیم‌گیرنده است، اما بدون مشورت با او کاری نخواهیم کرد.

   آیا نمی‌توان گفت راموس به سرنوشت رائول و کاسیاس دچار خواهد شد؟

سرنوشت؟ نمی‌دانم سرنوشت آنها را من نمی‌نویسم. من مقصر جدایی رائول و کاسیاس از رئال‌مادرید نیستم، از شما بعید است خوب می‌دانید که من تنها تصمیم‌گیرنده باشگاه نیستم و بدون اجازه هیات‌مدیره و هیات‌امنا کاری نمی‌کنم.

*  مترجم: بابک سرانی‌آذر

مرتبط ها