کد خبر: 40049

رشته توئیت سردبیر «فرهیختگان» درباره واکنش رائفی‌پور به بخشی از نقد روزنامه

سردبیر روزنامه «فرهیختگان» طی رشته توئیت‌هایی در خصوص واکنش رائفی‌پور به بخشی از نقد روزنامه که در روزهای گذشته منتشر شد، نوشت: جناب رائفی‌پور ناخواسته کل نقد فرهیختگان به خودش را تایید کرد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، مسعود فروغی سردبیر روزنامه «فرهیختگان» در رشته توئیتی درباره واکنش علی اکبر رائفی‌پور به بخشی از نقد روزنامه که در روزهای گذشته منتشر شد، نوشت:

جناب رائفی‌پور ناخواسته کل نقد «فرهیختگان» به خودش را تایید کرد، ما در یادداشت‌ها موارد متعددی از تناقض‌ها و کم‌عمق بودن مطالب ایشان را نقد کرده بودیم.

او البته بدون اینکه متن را بخواند از بازتاب سخنان جاسوس فراری در «فرهیختگان» خبر داده و آن را خیانت نامیده!

درحالیکه اساساً متن چیز دیگری است، گفته شده بود: اینگونه افشاگری‌ها و انتشار ایمیل‌های محرمانه وظیفه دستگاه رسمی امنیتی است و اگر یک سخنران اخبار امنیتی را افشا کند، جرات معارضه فکری با او گرفته می‌شود، همین کاری که در واکنش‌های اخیر دیده شد.(اینجا)

برخی دوستان آقای رائفی‌پور در مقام نفی نقد او می‌گویند که او ۱۶ ساعت در روز مطالعه می‌کند. صرف‌نظر از اینکه آیا چنین استدلالی پذیرفته است یا خیر، انتظار داشتیم ایشان ابتدا ۱۶ دقیقه وقت بگذارد و مطلب را درست بخواند و سپس دیگران را خائن بنامد.


فایل PDF پرونده «فرهیختگان» در نقد برخی سخنرانی‌های رائفی‌پور مدیر موسسه "مصاف ایرانیان"  را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها