کد خبر: 39964

در گفت‌وگو با «فرهیختگان» صورت گرفت

عصبانیت دیاباته از مدرک جعلی پرداخت مطالباتش

دیاباته به «فرهیختگان» گفت: نمی دانم چرا رسید جعلی در اختیارم قرار دادند. این موضوع اعتبار باشگاه را زیر سوال می‌برد. اینکه بخواهند با رسیدهای جعلی وضعیت را آرام جلوه داده و به شعور بازیکن توهین کنند غیرقابل قبول است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، روز گذشته در «فرهیختگان» درباره اسپانسر استقلال مطلبی نوشته و از آن به عنوان بازرگان شخصی یاد کردیم؛ فردی که در چند برهه زمانی با وعده‌های دروغ و فریب باشگاه استقلال ادعای کمک به این باشگاه را مطرح کرد اما هر بار جز جعل و فریب چیز دیگری عاید استقلال و بازیکنانش نشد.

بر همین اساس همین فرد چند روز پیش ادعای پرداخت بخشی از مطالبات دیاباته و میلیچ را مطرح کرده تا جایی که مدیران باشگاه در پستی تلگرامی از وی تشکر کردند اما حالا بعد از حدود یک هفته هنوز خبری از این پرداختی نیست و جالب اینکه گفته می‌شود یک رسید پرداخت جعلی نیز به همین منظور دراختیار دو بازیکن خارجی استقلال قرار گرفته.

این موضوع عصبانیت و خشم این دو بازیکن را در پی داشته تاجایی که دیاباته در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: از این رفتار متاسفم. نمی دانم چرا رسید جعلی در اختیارم قرار دادند. این موضوع اعتبار باشگاه را زیر سوال می‌برد.امیدوارم هرچه سریعتر  مشکلات مالی باشگاه استقلال حل شود اما اینکه بخواهند با رسیدهای جعلی وضعیت را آرام جلوه داده و به شعور بازیکن توهین کنند غیرقابل قبول است.

 

مرتبط ها