کد خبر: 39752

معاونت مدیران ناکارآمد!

بعد از تکذیب چندباره بالاخره امروز به‌صورت رسمی انتصاب مناف هاشمی به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام شد تا یک مدیر معزول و ناکارآمد دیگر در این روزهایی که حسابی سیاست‌های مدیریت شهری در شرایط کرونایی حائز اهمیت است، سکاندار یکی از مهم‌ترین معاونت‌های شهرداری پایتخت شود.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، ابوالقاسم رحمانی، دبیر اجتماعی روزنامه «فرهیختگان» نوشت: اگر کمی فعالیت‌های مدیریت شهری دوره پنجم تهران را مرور کرده باشید می‌دانید این ‌دوره مدیریت شهری یکی از ضعیف‌ترین ادوار آن بعد از شورای‌شهر دوره اول بوده است.

با چشم‌پوشی از تغییر نام چند خیابان و بوستان و گران کردن زندگی در پایتخت با افزایش نرخ خدمات شهری بیشترین فعالیت‌های شهری در این دوره در حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران صورت ‌گرفت. جایی که مسئولیت آن بعد از انتخاب محمدعلی نجفی (که فعلا به جرم قتل همسر دومش در زندان است) به عنوان شهردار تهران به محسن پورسیدآقایی مدیر مستعفی راه‌آهن کل کشور (بعد از ماجرای سانحه قطار در سمنان و جانباختن تعدادی از هموطنان، پورسید آقایی رئیس وقت راه آهن کشور از سمت خود استعفا کرد که به سرعت با این استعفا موافقت شد) واگذار شد.

پورسیدآقایی با اجرای سیاست‌های عجیب و بی‌ثمر در این معاونت که همواره محل نقد کارشناسان بود آذرماه گذشته و در سکوت خبری از مسئولیت خود کنار رفت و استعفا کرد. بعد از استعفای او زمزمه‌هایی مبنی بر جایگزینی پورسیدآقایی توسط یک مدیر ناکارآمد دیگر به نام مناف هاشمی (هاشمی در ماجرای سیل گلستان در سال ۹۸ در سفر خارج از کشور بود و به دلیل وجود مشکلات جدی در مدیریت بحران این استان در غیبت او، این استاندار از سمتش عزل شد) بر سر زبان‌ها افتاد.

بعد از تکذیب چندباره این مسئله بالاخره امروز به‌صورت رسمی انتصاب مناف هاشمی به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام شد تا یک مدیر معزول و ناکارآمد دیگر در این روزهایی که حسابی سیاست‌های مدیریت شهری در شرایط کرونایی حائز اهمیت است، سکاندار یکی از مهم‌ترین معاونت‌های شهرداری پایتخت شود و لکه سیاه دیگری در کارنامه مدیریت شهری که در حدود دوسال فعالیت سه شهردار و دو سرپرست عوض کرده است ثبت شود.‌

مرتبط ها