کد خبر: 39267

توضیحات رضا مقصودی درباره گفتگو با «فرهیختگان»:

درباره یک برداشت اشتباه

کارگردان سریال «دوپینگ» نوشت: در مصاحبه ای که من با نشریه وزین «فرهیختگان» داشتم اشاره به عدم تمایلم به همکاری با تلویزیون قبل از سریال دوپینگ کرده بودم که متاسفانه توسط بعضی سایت‌ها مورد سوء تعبیر و شاید سوءاستفاده قرار گرفت

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»،  توضیحات رضا مقصودی کارگردان سریال  «دوپینگ» درباره گفتگو با «فرهیختگان» به این شرح است:

هنگام پیاده کردن مصاحبه های ضبط شده لحن‌ها و احساسات کمتر قابل پیاده شدن و تبدیل به کلمات هستند. از همین رو در مصاحبه ای که من با نشریه وزین «فرهیختگان» داشتم اشاره به عدم تمایلم به همکاری با تلویزیون قبل از سریال دوپینگ کرده بودم که متاسفانه توسط بعضی سایت‌ها مورد سوء تعبیر و شاید سوءاستفاده  قرار گرفت و در جهت اهداف غیر هنری از آن بهره‌برداری گردید که قصد گوینده به هیچ وجه آن برداشت نبود.

باید توضیح بدهم که سال‌ها بود که با تلویزیون کار نمی‌کردم احساس می‌کردم برای ساخت برنامه تلویزیونی نیاز به وسعت نظر بیشتری هست که شاهد آن نیستم  پس اصلاً  قصد ساخت سریال برای تلسوزیون را نداشتم. پس از دعوت به کار از جانب مدیریت فیلم و سریال شبکه سه وقتی طرح سریال دوپینگ را در اختیار آنها قرار دادم فکر نمی کردم بخاطر فضای فانتزی که دارد با آن موافقت شود پس می‌توانم پی کار خود بروم  اما با برخورد مشفقانه فیلم و سریال شبکه سه  تصمیم به همکاری گرفتم. این وسعت نظر در بررسی قسمت‌های فیلمنامه هم ادامه داشت و با یک برخورد ایجابی و منطقی مواجه شدم که انگیزه همکاری را در من بیشتر کرد. این برخورد مثبت تلویزیون اتفاق خوبی است که باید درباره آن حرف زد.

مرتبط ها