کد خبر: 39259

پیشنهاد جذاب این روزها برای خانواده‌های ایرانی

به پویش «باهم حالمون خوبه» بپیوندید

پویش «باهم حالمون خوبه» تلاش می کند به بهانه شرکت در چالش های طراحی شده در فضای مجازی، علاوه بر آموزش و تقویت نشاط خانوادگی از آسیب ها و تنش های احتمالی این روزهای خانواده ها جلوگیری کند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به همت تشکل ها و مراکز فرهنگی سراسر کشور و با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی پویش ملی«باهم حالمون خوبه»برای مدیریت اوقات فراغت خانواده ها در این ایام، راه اندازی شده است. اوقات فراغتی که به واسطه حفظ سلامتی و در خانه ماندن خانواده ها، این روزها نمود بیشتری پیدا کرده و اغلب خانواده ها کمتراز مهارت لازم در این حوزه برخوردار هستند.

این پویش تلاش می کند به بهانه شرکت در چالش های طراحی شده در فضای مجازی، علاوه بر آموزش و تقویت نشاط خانوادگی از آسیب ها و تنش های احتمالی این روزهای خانواده ها جلوگیری کند.

چالش های طراحی شده برای این پویش عبارتند از: #تیم خانواده ما، #جزیره اندیشه، #وقت خوب بازی، #روی ماه خدا و #فاز مثبت که به خانواده ها در عرصه فعالیت های دسته جمعی، کتابخوانی، بازی های خانوادگی، نیایش و ... پیشنهادهای کاربردی در این ایام ارائه می دهد.

تیزر اولین چالش این پویش یعنی «تیم خانواده ما» این روزها در شبکه های اجتماعی و سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش است و از خانواده ها خواسته می شود از همکاری های خانوادگی خود مثل آشپزی مشارکتی، نظافت منزل به صورت دسته جمعی، تغییر چیدمان منزل به صورت گروهی و... عکس بگیرند و با دو هشتگ #باهم حالمون خوبه و #تیم خانواده ما در اینستاگرام منتشر کنند. هر هفته یک خانواده برنده این چالش میشود.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در این کار دسته جمعی می توانید به صفحه اینستاگرام یا سایت این پویش سر بزنید:

https://bahamhalemonkhobe.com/

https://www.instagram.com/bahamhalemonkhoobe

 

 

مرتبط ها