کد خبر: 39131

حاتمی کیا پیش قدم اکران ملی «خروج»

پیش قدم شدن حاتمی‌کیا برای نمایش آنلاین فیلم جنجالی "خروج" آن هم در شرایطی که مردم امکان حضور در سالنهای سینما را ندارد؛ از این جهت مغتنم است که می تواند نقطه آغاز بحث‌های فرهنگی و سیاسی تازه‌ای در فضای مجازی باشد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سالنهای سینمای ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیش از یک ماه است که به حال تعطیل در آمده. در حالی که بخش مهمی از سینماگران تحت تاثیر این شرایط منفعل شده اند، امروز در خبری اعلام شد که سازمان هنری رسانه ای اوج تصمیم بر نمایش آنلاین فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا گرفته است.

با توجه به اینکه دو فصل مهم اکران سال 99 (اکران نوروزی و اکران عیدفطر) تحت تاثیر بحران شیوع کرونا قرار گرفته است پیش بینی میشود که روزهای آتی دیگر فیلمسازان همچون حاتمی کیا متقاضی اکران آنلاین باشند.

تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا از اوایل هفته آینده در سامانه های نمایش آنلاین قرار خواهد گرفت و مخاطبان می توانند با خرید قانونی با خانواده به تماشای این فیلم سینمایی در فیلیمو و نماوا بنشینند.‌

پیش قدم شدن حاتمی‌کیا برای نمایش آنلاین فیلم جنجالی "خروج" آن هم در شرایطی که مردم امکان حضور در سالنهای سینما را ندارد؛ از این جهت مغتنم است که میتواند نقطه آغاز بحث‌های فرهنگی و سیاسی تازه‌ای در فضای مجازی باشد.

برای اولین بار است که یک فیلم سینمایی ابتدا پخش آنلاین مجازی و سپس اکران در سینماها را خواهد داشت.

فیلم سینمایی «خروج» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نماش درآمد و بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در سینمای ایران محسوب می‌شود

مرتبط ها