کد خبر: 38769

«فرهیختگان» گزارش می‌دهد

خارجی‌های استقلال عامل اختلاف ۳ میلیاردی مجیدی و منزوی

گویا منزوی در حساب و کتاب هایش دستمزد ارزی بازیکنان خارجی باشگاه از جمله میلیچ، دیاباته و بودوروف به همراه لکیچ عضو کادر فنی این تیم را محاسبه نکرده و همین موضوع باعث چنین اختلافی بین صحبت‌های مجیدی و منزوی شده است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، چندی پیش فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نسبت به پرداختی‌های بازیکنان این تیم گلایه‌هایی را مطرح و عنوان کرد استقلال بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پول نقد فوری برای چند هفته آینده به خاطر بدهی‌های دادگاهی نیاز دارد و بازیکنانش بدون یک ریال دریافتی شب‌ عید به خانه‌های‌شان رفتند و پرداخت ۲۰ درصد قراردادهای این بازیکنان یعنی ۱۰ میلیارد تومان پول!

این موضوع واکنش عضو مستعفی هیات مدیره استقلال را به همراه داشت. کامران منزوی بلافاصه بعد از گلایه های مدیریتی و مالی مجیدی نسبت به جمله آخر او واکنش نشان داد و گفت: ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان استقلال ۱۰ میلیارد تومان نیست، چون سقف قرارداد تمام آن‌ها مشخص است و اگر با کادرفنی هم نگاه کنیم این رقم کمتر از ۷ میلیارد تومان است و ۱۰ میلیارد تومان نیست.

با بررسی‌های خبرنگار «فرهیختگان» دلیل این اختلاف ۳ میلیاردی مشخص شد؛ گویا منزوی در حساب و کتاب هایش دستمزد ارزی بازیکنان خارجی باشگاه از جمله میلیچ، دیاباته و بودوروف به همراه لکیچ عضو کادر فنی این تیم را محاسبه نکرده و همین موضوع باعث چنین اختلافی بین صحبت‌های مجیدی و منزوی شده است. در واقع باید گفت ادعای مجیدی درست است.

مرتبط ها