کد خبر: 38277

پشت پرده مهلت‌دادن جباروف به استقلال

پرداخت دیرتر، جریمه بیشتر!

یکی از نزدیکان جباروف به «فرهیختگان» گفت: «درمجموع نظر سرور این است که با باشگاه راه بیاید. درهر‌حال هرچقدر دیر‌تر پول استقلال پرداخت شود، این موضوع به‌نفع جباروف است چون به‌خاطر جریمه دیرکرد، مبلغ بیشتری را دریافت خواهد کرد.»

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سرور جباروف، ستاره ازبکستانی ازجمله طلبکارانی است که باید هرچه زودتر پولش را از استقلال بگیرد تا آبی‌ها به دردسر نیفتند. دیروز خبر رسید که باشگاه استقلال از جباروف تا پایان فروردین سال 99 مهلت خواسته تا مطالبه93.5 هزاردلاری وی را پرداخت کند و این ستاره ازبک نیز برخلاف گادوین منشا، دیگر طلبکار آبی‌ها این مهلت را به استقلال داده است.

طبق قوانین فیفا، درصورتی‌که رأی به‌سود شخصی اعلام شود و آن فرد به فیفا شکایتی دیگر نکند، باشگاه مدنظر فرصت دارد برای فرار از محرومیت در تاریخ مهلت داده شده، مطالبات شخص را پرداخت کند.

در این خصوص یکی از نزدیکان جباروف به «فرهیختگان» گفت: «درمجموع نظر سرور این است که با باشگاه راه بیاید. درهر‌حال هرچقدر دیر‌تر پول استقلال پرداخت شود، این موضوع به‌نفع جباروف است چون به‌خاطر جریمه دیرکرد، مبلغ بیشتری را دریافت خواهد کرد.»

همان‌طورکه اخیرا خبر دادیم نیز جباروف از فوتبال خداحافظی کرده و به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ازبکستان مشغول به‌کار شده است.

مرتبط ها