کد خبر: 38148

محمدامین فرج‌اللهی:

شادمهر عقیلی مواظب باشد مثل مرضیه به دام فرقه منافقین خلق نیفتد

وقتی شادمهر روی سن داشت آهنگ مشترکش با ابی یعنی "رویای ما" را می‌خواند و از دنیای بدون جنگ و آزادی می‌گفت، یاد مرضیه افتادم که اخر سر به دام فرقه منافقین خلق افتاد

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، محمدامین فرج‌اللهی، فعال رسانه‌ای نوشت:

اینکه تقریبا همه هنرمندانی که عمری است به عرب و اسلام به اسم بربریت و خشونت فحش می‌دهند، رفته‌اند عربستان کنسرت اجرا کنند به کنار. وقتی شادمهر روی سن داشت آهنگ مشترکش با ابی یعنی "رویای ما" را می‌خواند و از دنیای بدون جنگ و آزادی می‌گفت، یاد مرضیه افتادم.

مرضیه بعد از انقلاب خوانندگی را کنار گذاشته و در ایران زندگی می‌کرد. متین‌دفتری‌ها وسوسه‌اش کردند که به منافقین در پاریس بپیوندد و دوباره مشهور شود.

 

پیرزن ۷۱ ساله هم رفت پاریس و اعلام کرد به سازمان پیوسته است. بعد هم در قرارگاه اشرف، روی تانک‌های منافقین سرود معروف "ایران زمین" را خواند.

آقای شادمهر! تو و ابی و اندی و شهرام شب‌پره و بقیه رفقایتان چند سال دیر آمدید، بیست و چند سال قبل از اینکه شما با دستمزد کلان بیایید زیر بلیت عربستان که حامی مالی گروه‌های مختلف تروریستی است و چندسال است یمن را بمباران می‌کند، از رویای دنیای بدون جنگ و بی موشک بخوانی!

مرضیه با کلی تبلیغات رفت عراق زیر سایه صدام و روی تانک منافقین که کلی از مردم ایران را کشته‌اند از ایران زمین و مردم ایران و آزادی خواند.

مرتبط ها