کد خبر: 37783

واکنش‌ها به ادعای امیرآبادی درباره فوت ۵۰ شهروند قمی بر اثر کرونا ‌‌

ادعای نماینده قم درباره فوت ۵۰ شهروند قمی بر اثر کرونا (لینک) واکنش‌های زیای به همراه داشت.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، ادعای امیرآبادی، نماینده قم درباره فوت ۵۰ شهروند قمی بر اثر کرونا (لینک) واکنش‌های زیای به همراه داشت که به مواردی از آن اشاره می‌شود:
‌‌
علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی: از دادستان کل کشور خواستم اظهارات نماینده قم درباره مبتلایان و فوت شدگان کرونا در قم را صحت سنجی و نتیجه را به مردم اعلام کند.

بهرام سرمست، استاندار قم: بنده این آمار (آمار فوتی‌های اعلام شده توسط امیرآبادی) را تایید نمی کنم و آمار دقیق باید از دستگاه متخصص و متولی که دانشگاه علوم پزشکی است، دریافت شود.

رحمت الله حافظی از معاونان سابق وزارت بهداشت و عضو سابق شورای شهر تهران: جناب حریرچی تلفات قم به 53 نفر رسید، ضمنا بدانید که تست کرونای سه نفر از پرسنل ستادی وزارت بهداشت هم مثبت شده است. کتمان کافی است؛ دولت موظف است پیشگیری‌های لازم را اعمال نماید.

مجتبی ذوالنور، نماینده فعلی قم در مجلس: اینکه گفته می‌شود در قم 50 نفر به خاطر این موضوع ظرف مدت 10 روز فوت شد‌ه‌اند چنین چیزی با بررسی‌های ما صحت ندارد چرا که ما سیر مرگ و میر طبیعی در همه بیمارستان‌های کشور از جمله قم را داریم و در بیمارستان کامکار و فرقانی و دیگر بیمارستان‌ها مرگ و میر را به طور طبیعی داریم.

علیرضا زاکانی، منتخب مردم در مجلس یازدهم: در استان در دو هفته گذشته ۴۲ فوتی وجود داشته است که تنها ۹ مورد آن در اثر کرونا بوده است.

ایرج حریرچی، رئیس ستاد مقابله با کرونا: اگر تعداد کشته شدگان قم، نصف یا یک چهارم عدد اعلام شده نماینده قم باشد، من استعفا میدهم.

مرتبط ها