کد خبر: 37560

مصاحبه اسپورت کاتالونیا با مدیرعامل پیشین بارسلونا

راسل: بارتومئو به آخر خط رسیده است

بارتومئو ممکن است خبر را تکذیب کند و کادناسر البته سابقه افراط در بزرگنمایی خبری را دارد، اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نخواهد شد. او باید اعتراف کند و از همه با صدای بلند عذرخواهی کند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، مدیرعامل پیشین باشگاه بارسلونای اسپانیا پس از افشاگری کادناسر علیه‌بارتومئو مدیرعامل بارسلونا به سوالات اسپورت پاسخ داده و تاکید کرده که بارتومئو حق ندارد حقیقت را تکذیب کند.

     خبری که منتشر شده جدا از مقامات و بازیکنان بارسلونا، میلیون‌ها هوادار بارسلونا را ناراحت و البته خشمگین کرده است.

بله درست است، همه ما ناراحت هستیم، بارتومئو ممکن است خبر را تکذیب کند و کادناسر البته سابقه افراط در بزرگنمایی خبری را دارد، اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نخواهد شد. او باید اعتراف کند و از همه با صدای بلند عذرخواهی کند. همه می‌دانیم او حتی برای اولین بار چگونه راهی بارسلونا شد و اصولا نقش او برای سرپوش گذاشتن بر کارهای اشتباه لاپورتا چه بود. تاریخ همه چیز را افشا می‌کند، در دنیای امروز هیچ چیز پنهان نمی‌ماند و رابطه او با مافیای لاپورتا هم بالاخره یک روز توسط یک رسانه افشا می‌شود.

اگر خبر منتشر شده صحت داشته باشد و بارتومئو توسط یک شرکت تبلیغاتی رقبای خود را تخریب کرده باشد، چه برخوردی با او منصفانه است؟

منصفانه؟ درباره بارتومئو نمی‌شود از انصاف حرف زد. در رسانه‌های امروز، به‌خصوص در اسپانیا و شاید در انگلیس، زندگی روزمره ستاره‌ها و مقامات از قبل تعیین می‌شود، مسخره است اما واقیت دارد، به‌عنوان مثال من در زمان مدیریت خود متاسفانه مجبور بودم هر روز صبح روزنامه‌ها و وب‌‌سایت‌های خبری را چک کنم تا ببینم پیشاپیش چه کارهایی را انجام داده‌ام و خودم از آنها بی‌خبر هستم تا بتوانم به موقع درباره همان کارهای نکرده، پاسخگو باشم! او با همین روش، به مسی، به پیکه و حتی به خود من حمله کرده و رقبای مدیریتی خود را تخریب کرده است. سبک‌ترین برخورد با او می‌تواند جریمه سنگین نقدی و اخراج از باشگاه باشد.

  درباره قرارداد مسی چه عقیده‌ای دارید؟

اولین چیزی که درباره مسی به ذهن من می‌رسد این است که او به‌عنوان یک انسان و یک پدر مسئول زندگی خود و زندگی خانواده خود است، حق دارد برای آینده خود و فرزندانش تصمیم بگیرد و ما حق نداریم او را برای تمدید قراردادش تحت فشار بگذاریم. مسی و هر بازیکن دیگری باید در کمال آرامش و آزادی تصمیم گرفته و انتخاب کند. او بارسلونا را دوست دارد و به احتمال زیاد در بارسلونا می‌ماند و با لباس بارسا از فوتبال خداحافظی می‌کند، البته اگر بارتومئو و تیم خبری او اجازه بدهند.

     پیش‌بینی شما درباره انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا چیست؟

از حضور کاسیاس خوشحال شدم، شخصیت او را دوست دارم، او می‌تواند در کارش موفق باشد و دوستان زیادی دارد که به وی کمک خواهند کرد. برخورد او با باشگاه‌های مختلف نشان داده که برایش فقط اسپانیا مهم است و اسیر رسانه‌های مادریدی نیست.

   منتظر بازگشت شما به بارسلونا باشیم؟

کسی از آینده با خبر نیست اما احتمالش کم است، دوست دارم به بارسلونا کمک کنم اما هنوز در این خصوص در سطح مدیریتی تصمیم جدی نگرفته‌ام.

*  مترجم:  بابک سرانی‌آذر

مرتبط ها