کد خبر: 37523

مهدی بلوکات:

آقایان بزرگان اصولگرا؛ خواهشا "رحما بینهم" باشید

بنده به عنوان یک ناظر بیرونی، به عینه دیدم که موجی از امید و شور و شعف در بدنه اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی و مومنین و متدینین ایجاد شد و این خوشحالی در حالی بود که در روزهای گذشته، نگرانی، دلخوری و گلایه، عموم بدنه حزب الله را در بر گرفته بود.حالا اما، مجددا اخباری از عدم توافق و بازگشت به نقطه قبل به گوشمان می‌رسد که امیدواریم یا کذب باشد، یا مشکل به زودی مرتفع گردد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، مهدی بلوکات، دبیر اسبق تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی یادداشتی نوشت:

دیشب خبری در رسانه‌ها منتشر شد، مبنی بر اینکه نیروهای انقلاب و جریانات اصولگرا، یعنی مشخصا شورای ائتلاف (شانا) و جبهه پایداری به وحدت رسیدند.

بنده به عنوان یک ناظر بیرونی، به عینه دیدم که موجی از امید و شور و شعف در بدنه اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی و مومنین و متدینین ایجاد شد و این خوشحالی در حالی بود که در روزهای گذشته، نگرانی، دلخوری و گلایه، عموم بدنه حزب الله را در بر گرفته بود.

حالا اما، مجددا اخباری از عدم توافق و بازگشت به نقطه قبل به گوشمان می‌رسد که امیدواریم یا کذب باشد، یا مشکل به زودی مرتفع گردد.

اما بر فرض صحت خبر "عدم وحدت" یادآوری این نکته به آقایان بزرگوار اضلاع مذاکره که برخی از ایشان، از نزدیک ارادت دارم، لازم و ضروری است.

وحدت و انسجام جامعه مومنین و بدنه اجتماعی حزب الله، خود، یکی از اصول است.

آقایان بزرگوار...
آیا واقعا نمی‌دانید بدنه اجتماعی جریان اصولگرایی، خسته و زخم دیده از تکثر و اختلاف است؟

آیا خشم و کینه فتنه‌گران و غربگرا را از وحدت و صوت هلهله ایشان را از کثرت جبهه سیاسی انقلابیون نمی‌بینید؟

دوستان عزیز...

والله مذاکره و گفتگوی شورای ائتلاف و جبهه پایداری، رویارویی جبهه حق و باطل نیست.

بدنه اجتماعی، به وضوح خواهان وحدت است و دل‌های ایشان امیدوار همگرایی شماست.
خواهشا "رحما بینهم" باشید.
بخاطر ما و جوانان و بدنه اجتماعی حزب الله، این روزها را از یاد نخواهد برد.
والامر علیکم
 

مرتبط ها