کد خبر: 36834

نصراللهی: دولت از بحران‌ها به دلایل سیاسی سود می‌برد

رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد گفت: آقایان به دلایل سیاسی از بحران‌ها از جیب مردم و نظام سود می‌برند اما هزینه‌های را مردم و نظام می‌دهند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، دکتر اکبر نصراللهی رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد در مناظره با اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: زلزله بزرگتر از زلزله‌ها و سیل مخرب‌تر از سیل‌های‌ اخیر، بی‌اعتمادی مردم به متولیان مدیریت بحران است.

وی گفت: کمک‌های مردمی از طریق سلبریتی‌ها در دنیا طبیعی است اما آنچه که در کشور از زلزله ازگله به بعد روی داد، غیرطبیعی‌است.

نجار بیان داشت: در سیل دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان کمک بلاعوض‌داده است.

نصراللهی اظهار داشت: وظیفه دولت است. اگر مردم به وعده‌های آقایان باور داشتند، چرا اصرار دارند خودشون کمک‌ها را به آسیب‌دیدگان برسانند؟ بین آنچه که وعده داده می‌شود با آنچه که عمل می‌شود فاصله زیاد وجود دارد. آقایان به دلایل سیاسی از بحران‌ها از جیب مردم و نظام سود می‌برند اما هزینه‌های را مردم و نظام می‌دهند.

نجار پاسخ داد: اصلا اینگونه نیست.

نصراللهی در پاسخ به نجار گفت: سازمان مدیریت بحران در بحران است، در مراحل قبل و بعد از بحران برنامه‌های عملی و موثر ندارد، آقای نجار از ظرفیت‌های‌ بخش‌های مختلف استفاده نمی‌کند، عادت دارد حرف بزند اما حرف دیگران را نشنود.

 

مرتبط ها