کد خبر: 36616

گفت‌وگوی «فرهیختگان» با سرمربی تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی

ایمان‌زاده: نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم

و خیلی سخت است که بتوانیم کسب سکو کنیم. اما در کل ناامید نیستیم و نگاه‌مان این است که بتوانیم عنوان نایب‌قهرمانی را به دست بیاوریم و البته نیم‌نگاهی هم به قهرمانی خواهیم داشت.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی دیروز در بازی‌های مرحله برگشت سوپرلیگ تکواندو موفق شد دو پیروزی ارزشمند به دست بیاورد و با توجه به بازی‌هایی که برابر تیم‌های بالای جدول خواهد داشت، این امید را داشته باشد که بتواند در پایان این رقابت‌ها به یکی از جایگاه‌های اول تا سوم رقابت‌های این فصل دست پیدا کند.  تکواندوکاران دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدا موفق شدند با نتیجه قاطع 8 برصفر تیم مهاجر را از پیش رو بردارند و در ادامه مقابل مس کرمان قرار گرفتند و این بازی را هم با پیروزی 5 بر 3 به نفع خود خاتمه دادند تا با این دو پیروزی یک پله در جدول بالا آمده و در رتبه چهارم جدول قرار بگیرند.  بلافاصله بعد از پایان بازی دوم با رضا ایمان‌زاده، سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی تماس گرفتیم تا نظرات او را درخصوص این دور از رقابت‌ها جویا شویم. ماحصل این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

از بازی با تیم مهاجر بگویید که توانستید پیروزی قاطعی در آن کسب کنید.

تیم مهاجر را بازیکنان افغان که به ایران مهاجرت کرده‌اند، تشکیل می‌دادند. البته آنها برای اینکه بتوانند این تیم را تقویت کنند از چند بازیکن کمکی ایرانی هم بهره می‌برند، اما در کل مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند و ما توانستیم خیلی راحت این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 اما مس کرمان یکی از تیم‌هایی بود که در دور رفت برای شما دردسرساز شده بود و آن بازی را با تساوی به پایان رسانده بودید؟

بله، همان‌طور که گفتید مس کرمان در جدول یک پله بالاتر از ما قرار داشت و در بازی رفت هم برای ما مشکل‌ساز شد و درنهایت با تلاش بچه‌ها یک امتیاز از این تیم گرفتیم. اما خدا را شکر در این بازی با تمرکز بیشتری کار خود را دنبال کردیم و درنهایت توانستیم در لحظات پایانی امتیازات خوبی به دست بیاوریم و پیروزی ارزشمندی را کسب کنیم.

یک بازی هم با نفت آبادان داشتید که ظاهرا این بازی برگزار نشد. دلیل عدم برگزاری این بازی چه بود؟

تیم نفت آبادان به دلیل شرایط جوی نتوانست با پرواز از پیش تعیین شده  به تهران بیاید و دلیل لغو این بازی هم همین بود. فکر می‌کنم با توجه به اینکه آنها در این اتفاق مقصر نبودند، کمیته برگزاری بازی‌ها زمان جدیدی را برای این بازی مشخص کند.

 با این پیروزی به جایگاه‌تان در جدول بازی‌ها امیدوار‌تر شدید؟

خب من فکر می‌کنم با این دو پیروزی توانستیم جای تیم مس کرمان را در جدول بازی‌ها بگیریم و به رتبه چهارم صعود کنیم، اما هنوز بازی‌های زیادی باقی‌مانده و باید ببینیم در بازی‌های بعدی چه نتایجی حاصل می‌شود و شرایط برای ما چگونه رقم می‌خورد.

رقبای اصلی‌تان برای کسب سکو را چه تیم‌هایی می‌دانید؟

امسال شرایط تیم‌ها طوری شده که از لحاظ فنی خیلی به هم نزدیک هستند و با یک شکست یا پیروزی شرایط جدول تغییر می‌کند، اما فکر می‌کنم همین تیم مس کرمان که دیروز مقابل آنها قرار گرفتیم و لوازم خانگی کن، شهرداری ورامین و پاس تیم‌هایی هستند که می‌توانیم از آنها به‌عنوان رقبای اصلی‌مان نام ببریم و ما بازی‌های سختی مقابل این تیم‌ها خواهیم داشت.

فکر می‌کنید می‌توانید در این بازی‌ها کسب سکو کنید؟

کار خیلی سخت است. ما امسال بازیکنان ملی‌پوش خود را از دست دادیم و در مقابل نتوانستیم نفرات ملی‌پوش را جذب تیم کنیم. در دور رفت هم آرمین هادی‌پور را به خاطر حضور در بازی‌های انتخابی المپیک در اختیار نداشتیم و این موضوع کار ما را سخت‌تر کرد. البته حالا هم متاسفانه عرفان ناظمی را به دلیل پارگی رباط از دست داده‌ایم و خیلی سخت است که بتوانیم کسب سکو کنیم. اما در کل ناامید نیستیم و نگاه‌مان این است که بتوانیم عنوان نایب‌قهرمانی را به دست بیاوریم و البته نیم‌نگاهی هم به قهرمانی خواهیم داشت. در این مسیر مهم است که تیم‌های دیگر مقابل هم چه نتایجی کسب می‌کنند.

* نویسنده: آرش محمدی، روزنامه‌نگار

مرتبط ها