کد خبر: 36396

جوانمرد خبر داد

برگزاری مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد «یادواره سردار سلیمانی»

مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی «یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

  به گزارش «فرهیختگان آنلاین»،  به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کمال جوانمرد مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: شهید سپهبد سلیمانی در حفظ میهن اسلامی مجاهدت و رشادت‌های زیادی کرد، ۴۱ سال اسلحه در دست داشت و برای اسلام و عزت مردم جنگید. حاج قاسم سلیمانی موجب فخر اسلام و مسلمین و فردی بزرگ و شهادت آن نیز بزرگ بود.

وی ادامه داد: به همین منظور دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بزرگداشت این شهید والامقام و تقویت روحیه مقاومت و انقلابی گری، مسابقات کشوری دانشجویان این دانشگاه را با عنوان «یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار می کند.

دکتر جوانمرد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی 7 رویداد ورزشی در دو بخش خواهران و برادران در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌کند که این مسابقات از دهم بهمن ماه آغاز و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مسابقات سراسری دانشجویان در 7 رشته (5 رشته برای آقایان و ۲ رشته برای بانوان) برنامه ریزی شده که در بخش برادران رشته های هندبال، فوتسال، والیبال ساحلی و فوتبال به ترتیب در واحدهای نجف آباد، اراک، شوشتر، چابهار و دزفول و در بخش خواهران رشته هندبال و فوتسال در واحد یزد و دزفول برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه ورزش راهی برای اصلاح فرهنگ است، گفت: مسابقات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باید همراه با پیوست رسانه‌ای و پیوست فرهنگی برگزار شود. توسعه ورزش در کشور منجر به اصلاح جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

مرتبط ها