کد خبر: 35963

فرماندهان الحشد الشعبی: انتقام می‌گیریم

فرماندهان الحشد الشعبی تاکید کرد: ما خواهان هدف قرار دادن مواضع آمریکا در سراسر جهان و حتی تل‌آویو هستیم و از آن انتقام خواهیم گرفت.

  به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق توسط آمریکا، فرماندهان الحشد الشعبی تاکید کردند که از عاملان این جنایت انتقام خواهند گرفت.

علی الحمدانی: مانع امروز در برابر توطئه‌های آمریکا، الحشدالشعبی است و به همین دلیل به هدف آمریکا و صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

حسین الاسدی: پروژه آمریکایی-صهیونیستی در عراق اجرایی نخواهد شد و انتقام این شهدا، به تمام پروژه‌های آمریکا پایان خواهد داد.

علاء العامری: به آمریکا و اسرائیل می‌گوییم خون این دو شهید آمریکا و اسرائیل را نابود خواهد کرد؛ تصمیم ما دوراندیشانه و زیر سایه مرجعیت خواهد بود.

علی الحسینی، سخنگوی الحشد‌الشعبی: ما خواهان هدف قرار دادن مواضع آمریکا در سراسر جهان و حتی تل‌آویو هستیم و از آن انتقام خواهیم گرفت. امروز ما منتظر تصمیم پارلمان عراق درباره خروج نظامیان آمریکایی هستیم و در غیر این صورت انتقام خواهیم گرفت. ده‌ها هزار شهادت‌طلب وجود دارد و بنده یکی از آن‌ها هستم که برای اجرای عملیات علیه آمریکایی‌ها در هر مکانی آماده‌ایم.
 

مرتبط ها