کد خبر: 35937

دکتر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل:

ویتنام دیگری برای آمریکا رقم می‌خورد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند که در غرب آسیا ویتنام دیگری برای آنها اگر اشتباه کنند و بمانند رقم خواهد خورد.

  به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: «میراث حاج‌قاسم سلیمانی، میراثی ماندگار در جهت اعزاز و اعتلای امت اسلامی است و بدون تردید این میراث موجب خواهد شد در مکتب حاج‌قاسم افرادی در کشورهای مختلف منطقه رشد کرده و رشد یابند و این نهضت ادامه خواهد یافت. آمریکایی‌ها بدانند از این پس تاریخ منطقه طور دیگری رقم خواهد خورد.

اشتباه استراتژیک و جنایتکارانه‌ای که رئیس‌جمهور آمریکا انجام داده، آمریکایی‌ها را به شکست می‌کشاند و تاریخ عقب‌نشینی ذلت‌بار آنها سریع‌تر خواهد بود.

آمریکایی‌ها بدانند که در غرب آسیا ویتنام دیگری برای آنها اگر اشتباه کنند و بمانند رقم خواهد خورد. دیگر منطقه، آمریکا را تحمل نخواهد کرد و پاسخ این جنایت هولناک و اقدام سفاکانه را هرچه زودتر دریافت خواهند کرد. به مورخان غربی توصیه می‌کنیم امروز را به‌عنوان نقطه‌عطف تاریخ معاصر ثبت کنند، چراکه رویدادهای منطقه از امروز به‌گونه دیگری رقم خواهد خورد و به ضرر منافع آمریکا و پیروان منطقه‌ای آنها خواهد بود.» 

همچنین دکتر ولایتی در گفت‌وگوی دیگری با شبکه خبر سیما گفت: «رئیس‌جمهور آمریکا باید بداند با حماقتی که کرده از امروز تاریخ منطقه طور دیگری نوشته خواهد شد.» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه خطاب به آمریکایی‌ها تاکید کرد: «مردم شریف ایران از پای نمی‌نشینند تا انتقام این شهید بزرگوار را از آمریکایی‌ها بگیرند.»

مرتبط ها