کد خبر: 35821

علیرضا دهقانی:

روسونری دست به دامان آقای خودشیفته

تحقیر روسونری در برگامو و در دیدار برابر آتالانتا که با شکست ٥ بر صفر رقم خورد، صدای هواداران قرمزمشکی‌ها را درآورد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، علیرضا دهقانی، روزنامه‌نگار طی یادداشتی در روزنامه «فرهیختگان» نوشت:

پر افتخارترین تیم ایتالیایی در چمیونزلیگ و فاتح ١٨ دوره از ٨٨ دوره سری آ در بدترین شرایط تاریخ خود قرار دارد. سران باشگاه میلان حالا و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی درپی جذب بازیکنان جدید برای برون رفت از چالش کنونی هستند. تحقیر روسونری در برگامو و در دیدار برابر آتالانتا که با شکست ٥ بر صفر رقم خورد، صدای هواداران قرمزمشکی‌ها را درآورد.در این میان اما آنچه منتقدان به روی آن دست گذاشتند، فقدان بازیکنان بزرگ و تاثیر‌گذار در مجموعه تیمی میلان است، بازیکنانی که نقش یک لیدر را در تیم ایفا کنند و البته در قواره تیمی به بزرگی میلان باشند.

امثال هاکان چالهان‌اوغلو، سوسو، متئو موساکیو و حتی جی‌جی دوناروما سنگربان اصلی آتزوری نتوانسته‌اند نقش یک رهبر را برای میلان ایفا کنند. تیمی که زمانی بزرگ‌ترین بازیکنان ایتالیا و اروپا را در خود داشت، حالا با انبوهی از بازیکنان متوسط رو به پایین هر هفته بدتر از هفته قبل نتیجه می‌گیرد.اخبار نقل و انتقالاتی میلان اما هیچ نشانی از امیدواری و تحول در میلان ٢۰٢۰ را به تصویر نمی‌کشد. جذب زلاتان ابراهیموویچ ٣٨ ساله تنها می‌تواند فضای رسانه‌ای را متوجه میلانی کند که از نظر فوتبالی نمی‌تواند توجه هیچ رسانه‌ای را جلب کند.

ستاره سوئدی که هنوز خود را در زمره بهترین‌های جهان می‌داند، در تازه‌ترین مصاحبه خود وقتی با این سوال مواجه شد که در دوئل با بهترین بازیکن جهان چه کار خواهد کرد، گفت: «مگر مسی به ایتالیا آمده است؟!» خودشیفته سوئدی به این ترتیب کریستیانو رونالدو را به جنگ رسانه‌ای فراخواند اما کمتر کارشناسی انتقال وی به میلان را از نظر فنی به نفع روسونری می‌داند.

خواستگاه امثال فرانکو بارسی و پائولو مالدینی که زمانی با حضور سه تنفنگدار هلندی شامل گولیت، ریکارد و فن باستن در اروپا آقایی می‌کرد حالا دلخوش به درخشش سوئدی بازنشسته و مغرور است. میلان البته با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارد ظاهرا از پس جذب بازیکنان تاپ و بزرگ فوتبال برنخواهد آمد و باید به جذب همین زلاتان دلخوش باشد.

مرتبط ها