کد خبر: 35797

روحانی: با وجود تحریم‌ها توسعه تعطیل نمی‌شود

رئیس جمهور در خصوص افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در کشور گفت: افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و سدسازی در کشور قدمی بزرگ است که با وجود تحریم‌ها توسعه هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، حسن روحانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سد احمدبیگلو در شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به لزوم تلاش مسؤولان برای توسعه و آبادانی کشور اظهار کرد: مردم به ما رای داده‌اند و از ما تلاش، کار و ثمره رای خود را می‌خواهند.

رئیس جمهور در خصوص درآمد نفتی کشور در سال گذشته و سال‌جاری گفت: درآمد نفتی کشور 100میلیارد دلار بوده که با این مقدار اقدامات مناسبی در جهت عمران و آبادانی کشور می‌توان انجام داد.

وی به توطئه‌های طراحی شده توسط دشمن اذعان داشت: کشورهای غربی اعلام می‌کنند که آماده مذاکره هستند، باید بگوئیم زمانی این اتفاق خواهد افتاد که اعلام کنند راه رفته آنها اشتباه بوده  و از آن برگردند.

روحانی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی ملتی امیدوار است و تا زمانی که امید هست شکست معنایی ندارد و ملت بزرگ ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که از آرمان‌های خود عقب نمی‌نشینند.

وی در خصوص افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در کشور گفت: افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و سدسازی در کشور قدمی بزرگ است که با وجود تحریم‌ها توسعه هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد.

رئیس جمهور به بحث توسعه گردشگری در منطقه اردبیل نیز اشاره کرد و بیان داشت: جذب گردشگر عامل بزرگی برای اشتغال جوانان منطقه است.

وی در خصوص سدهای افتتاح شده در استان اردبیل نیز اظهار داشت: این سدها علاوه بر تامین آب آشامیدنی و کشاورزی می‌توانند عامل جذب گردشگر به منطقه باشند.

روحانی بیان کرد: ساخت سد به نوعی سرمایه‌گذاری است که از این سرمایه‌گذاری باید بیشترین بهره‌برداری انجام شود./ فارس

مرتبط ها