کد خبر: 35302

«فرهیختگان» گزارش می‌دهد؛ سرمربی والیبال خاتم استعفا کرد، پسر و دامادش را هم برد!

پایان دورهمی خانوادگی در اردکان

سرپرست تیم والیبال خاتم اردکان درباره عملکرد آرمات به «فرهیختگان» گفت: مسعود آرمات پس از دیدار مقابل پیام استعفا کرد اما هیات‌مدیره و مدیرعامل گفتند زمان بدهیم شاید اتفاقات بهتری رخ دهد اما به هر دلیل تیم نتیجه نگرفت و هیات‌مدیره با استعفای آرمات موافقت کردد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، علاقه‌مندان به والیبال، مسعود آرمات را از تیم ملی و خولیو ولاسکو می‌شناسند، مربی پیشین تیم کشاورز و سایپا تجربه حضور در کنار سرمربی خوشنام تیم ملی را به دست آورد. آرمات همچنین در تیم ملی دانشجویان هم خوش‌درخشید و موفق شد ملی‌پوشان را به‌عنوان قهرمانی برساند. خاتم اردکان، مقصد جدید مسعود آرمات بود؛ تیمی که به دلیل بدهی، پس از قرعه‌کشی لیگ برتر به تیم‌های حاضر در لیگ برتر اضافه شد. هشت بازی و تنها یک پیروزی باعث شد آرمات تصمیم به استعفا بگیرد و فرهاد نفرزاده جایگزین او شد. پس از جدایی آرمات اما اتفاقات عجیبی برای باشگاه خاتم رخ داد. روز یکشنبه خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه سعید شیرود، دریافت‌کننده خاتم اردکان از این تیم جدا شد، بازیکنی که اهالی والیبال او را به‌عنوان داماد(همسر دختر مسعود آرمات) می‌شناسند. نگاهی به لیست تیم خاتم در رقابت‌های لیگ، البته یک نکته جالب را هم نمایان می‌کند، در این لیست نام میلاد آرمات به چشم می‌خورد، میلاد، فرزند مسعود است و دست‌کم در جست‌وجوهای اینترنتی رزومه‌ای از او درباره بازی در تیم‌های دیگر به چشم نمی‌خورد و شنیده‌ها حاکی از جدایی قریب‌الوقوع او از خاتم اردکان است.

 اسپانسر یزد متعلق به کجاست؟

یزد از سال 1386 در والیبال حضور داشته است، تربیت بدنی، سنگ‌آهن، پیشگامان کویر، آرمان و خاتم اردکان ازجمله تیم‌هایی هستند که یزدی‌ها در مقاطع مختلف زمانی برای تشویق‌شان به سالن والیبال رفته‌اند؛ پس از پیشگامان، تیم‌های والیبال این استان، حامی مالی مشخصی نداشتند. گفته می‌شد افراد با نفوذ و برخی نمایندگان مجلس با جمع‌آوری کمک‌های سرمایه‌داران برای ورزش استان هزینه می‌کنند. خاتم اردکان حاصل این صندوق است که ذره‌ذره از حمایت اسپانسرهای بومی تشکیل شده است، هزینه‌سازی برای این تیم بدون شک به والیبال یزد آسیب خواهد رساند.

 شاکر: قرارداد پسر آرمات صوری بود

مهدی شاکر، سرپرست تیم والیبال خاتم اردکان درباره عملکرد آرمات به «فرهیختگان» گفت: «مسعود آرمات پس از دیدار مقابل پیام استعفا کرد اما هیات‌مدیره و مدیرعامل گفتند زمان بدهیم شاید اتفاقات بهتری رخ دهد اما به هر دلیل(تاکید می‌کند آرمات تلاش خودش را کرد) تیم نتیجه نگرفت و هیات‌مدیره برای اینکه تیم را سروسامان بدهند تصمیم گرفتند شوک وارد کرده و با استعفای آرمات موافقت کردند.» او درباره حضور فرزند آرمات در این تیم گفت: «پسرش جزء تیم نبود درواقع قرارداد صوری بسته بودیم تا تمرین کند. دامادش(سعید شیرود) هم به درخواست خودش رفت، درواقع تلفنی گفت من نمی‌خواهم بمانم و رفت! حتی گفتیم اگر می‌خواهی جدا شوی باید استعفایت را کتبی بنویسی اما این کار را نکرد.»

او درباره احتمال شکایت خاتم از سعید شیرود، گفت: «قصد نداریم وارد این فضاها شویم و ترجیح می‌دهیم ماجرا را ادامه ندهیم.» از شاکر پرسیدیم مبلغ قرارداد آرمات به یک میلیارد نزدیک است؟ که او این موضوع را محرمانه دانست و توضیحی نداد. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که آرمات قراردادی حدود 200 میلیون تومانی را امضا کرده و البته قرارداد شیرود هم ظاهرا حدود 400 میلیون تومان است.

مرتبط ها