کد خبر: 35295

رحیم‌‌پور‌ ازغدی:

ماجرای گرانی بنزین شبیه شبیخون زمان جنگ بود

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پول بنزین را چرا قبل از گرانی به مردم نمی‌دهید مگر شبیخون مانند زمان جنگ به مردم می‌زنید که این‌گونه به‌جای توضیح دادن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنید.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین» حسن رحیم‌پور ازغدی ظهر امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در مدرسه علمیه عباسقلی خان برگزار شد، ابراز کرد: گاهی ولی‌فقیه صریح می‌گوید باشد یا نباشد که باید اطاعت کرد حتی اگر تشخیص مطابق میل ما نباشد غلط این است چیزی که ایشان موافقت کند شما مخالفت کنید گاهی بر اساس تحلیلی رهبری تشخیصی داده که ما آن را قبول نداریم آیا این حرام است؟

وی اظهار کرد: تصور اینکه رهبری گیر مردم کوفه افتاده و باید خط‌شکن باشیم این‌گونه نیست نمی‌گویم ظلم به رهبری نشده اما این تصور که هر کار خواستیم بکنیم صحیح نیست و دو طرف آن افراط دارد.

رحیم‌پور ازغدی یادآور شد: کشور ما دشمن بسیاری دارد سرویس‌هایی سازمان‌دهی شدند که اوضاع را تعویض کنند پول بنزین را چرا قبل از گرانی به مردم نمی‌دهید مگر شبیخون مانند زمان جنگ به مردم می‌زنید که این‌گونه به‌جای توضیح دادن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به دعوت نشدنش به جلسات اخیر گفت: در اصل نباید این کار صورت بگیرد اما وقتی دعوت نکنند و بروم که راه نمی‌دهند، وظیفه شرعی من این است اگر رفتم حرف می‌زنم اگر دعوت نکنند وظیفه شرعی ندارم./ فارس

مرتبط ها